  • 21. Data: 2009-02-23 13:09:38
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/08 - fotoplenery.eu
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Witek Kaszkin pisze:
    > http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090215/IMG_
    0627_m.jpg

    > pozdrawiam
    > Witek

    super !

  • 22. Data: 2009-02-23 13:18:29
    Od: "elkabanos" <b...@w...pl>

    Sorry to nie moje zdjęcie, coś z wklejaniem linka spierniczyłem

    > zima pozytwnie:
    > http://plfoto.com/1775380/zdjecie.html

    powinno być:
    http://plfoto.com/1780251/zdjecie.html

    przepraszam za zamieszanie

    Paweł

  • 23. Data: 2009-02-23 13:47:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anjay pisze:
    > http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=329
    4858929&bg=white

    Fajne nutki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-02-23 15:27:45
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 23 Lut, 12:50, "Marek Augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Typowe:) Od siebie dać nic, a od rozmówcy oczekiwać objaśnień.

    Pewno nie zauważyłeś, ale podałem linkę do zdjęcia Marty W., które do
    złudzenia przypomina obraz Mondriana, w opisie podała jaki i gdzie go
    szukać.

    > A proszę Cię bardzo. Definicja specjalnie dla Ciebie.

    Ależ dziękuję, chociaż zupełnie nie o to mi chodziło :-> Raczej o to:

    Wąska, niebieska pręga - ot i całe niebo.
    Kilka kresek - ot i drzewo.
    Dzięki zaciekłemu studiowaniu natury,
    wciąż zresztą ujawnianemu,
    odrzucenie w końcu wszelkiego balastu -
    dojście do ... genialnej stenografii artystycznej.
    Feliks
    Jasieński, 1901

    > &#8222;Stenografia (greka stenós ciasny, gráphein pisać),

    Tak przy okazji - jeśli fotografia otworkowa nazywa się po francusku
    sténopé, po włosku stenoscopia, po hiszpańsku estenopeica, nawet pa
    ruski ??????, to znaczy, że fotografia otworkowa powinna nazywać się
    stenografią? :)

    > A mnie w ogóle nie korci:)

    Rzekłbym - Waść jaj nie masz :)

    Czarek

  • 25. Data: 2009-02-23 16:07:20
    Od: "Marek Augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Pewno nie zauważyłeś, ale podałem linkę do zdjęcia Marty W.,które do
    > złudzenia przypomina obraz Mondriana, w opisie podała jaki i gdzie go
    > szukać.

    Kuratorzy i inni znawcy nazywają to inspiracją i odniesieniem. W języku
    normalnym mówi się na to pastisz.

    Bezwiedny Mondrian Andrzeja jest mądrzejszy niż ten niby świadomy &#8216;Piet
    Mondrian, 1918; Oil on canvas, 80.2 x 49.9 cm; Museum of Fine Arts, Houston,
    Texas&#8217;&#8230; Tak to jest gdy krótką fascynację próbuję się przełożyć na coś
    więcej.

> [...]

    > wciąż zresztą ujawnianemu,
    > odrzucenie w końcu wszelkiego balastu ?
    > dojście do ... genialnej stenografii artystycznej.

    Wciąż to samo:)

> [...]
    > sténopé, po włosku stenoscopia, po hiszpańsku estenopeica, nawet pa
    > ruski ??????, to znaczy, że fotografia otworkowa powinna nazywać się

    Próbujesz odwrócić kota ogonem w iście przedszkolnym stylu. Podałem definicję
    odnośnie &#8216;stenografii&#8217; której użyłeś. Teraz Ty piszesz do mnie wierszyk w

    którym potwierdzasz celność &#8216;mojej&#8217; definicji. Jak zawsze nie widzisz nic
    poza
    czubkiem własnego nosa:) Ale wierzę w Ciebie!:)

    > Rzekłbym - Waść jaj nie masz :)

    Jak tam sobie chcesz

    Rozmawiaj o poruszonym zdjęciu a nie szpanuj bez pokrycia

    Pozdrawiam
    marek

  • 26. Data: 2009-02-23 17:47:13
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "elkabanos" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Sorry to nie moje zdjęcie, coś z wklejaniem linka spierniczyłem
    > powinno być:
    > http://plfoto.com/1780251/zdjecie.html
    > przepraszam za zamieszanie
    > Paweł

    Zmienione :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 27. Data: 2009-02-23 18:22:52
    Od: "elkabanos" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Osiak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zmienione :-)

    thx

  • 28. Data: 2009-02-24 17:59:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ''Minimalizm tatrzański'' - cztery ujęcia tego, co przez mgłę dało się ująć:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    (z dnia 24 lutego).

    Coś nie tak dzieje się ze światem - wysiadam w Kuźnicach, a tam brak
    kolejki do kolejki...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 29. Data: 2009-02-24 20:00:21
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Coś nie tak dzieje się ze światem - wysiadam w Kuźnicach, a tam brak
    > kolejki do kolejki...

    Kryzys panie, kryzys :-)

  • 30. Data: 2009-02-24 23:50:21
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>