  • 1. Data: 2011-07-28 15:21:28
    Temat: Zdjęcia 3D (anaglify)
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Trochę zdjęć do obejrzenia przez okulary czerwono-błękitne:

    Góra św. Anny:
    http://www.flickr.com/photos/65677548@N02/sets/72157
    627168580723/

    Radiostacja gliwicka:
    http://www.flickr.com/photos/65677548@N02/sets/72157
    627292900720/

    Zdjęcia robione dwoma aparatami. Widziałem kamery amatorskie 3D
    z dwoma obiektywami. Jednak obiektywy były wielkości obiektywów
    z telefonu komórkowego, oddalone od siebie o około 2 cm
    i umieszczone w okrągłej płytce - tak, że z daleka kamera wyglądała
    jakby miała pojedynczy obiektyw. Czy ktoś używał takiego czegoś?

    P.

  • 2. Data: 2011-07-28 17:54:41
    Temat: Re: Zdjęcia 3D (anaglify)
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-28 17:21:28 +0200, Piotrne <p...@p...onet.pl> said:

    > Trochę zdjęć do obejrzenia przez okulary czerwono-błękitne:

> [...]

    Następny. Nie bierz tego osobiście, ale radziłbym najpierw nauczyć się
    robić "zwykłe" zdjęcia na jakimś znośnym poziomie, a dopiero później
    brać się za super-hiper-nowomodne tri-diii.

    de Fresz

  • 3. Data: 2011-07-30 09:29:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jul 2011, Piotrne wrote:

    > Trochę zdjęć do obejrzenia przez okulary czerwono-błękitne:

    Ja nie będę wybrzydzał na "zwykłe zdjęcia".
    To w końcu *nie jest* .foto.art, jakby nie patrzeć.
    Z braku laku nawet bym pooglądał jakiekolwiek ;)
    (ewentualnie coś skrytykował, ale z innych przyczyn :>)

    Ale demolka kolorów spowodowana okularami mi się nie widzi,
    to samo do Andego którego de Fresh równie zjechał:
    nie moglibyście wrzucić wersji do oglądania po ludzku?
    Dwa zdjęcia albo .JPS (to de facto są dwa zdjęcia
    o tej samej rozdzielczości w jednym .JPG)

    > Zdjęcia robione dwoma aparatami.

    IMVHO "na dziś" to ciągle najlepsze rozwiązanie, zgodnie
    z tym co piszesz.

    > obiektywy były wielkości obiektywów z telefonu komórkowego,

    To co najwyżej kwestia osiągalnej rozdzielczości, "na www" wystarczy

    > oddalone od siebie o około 2 cm

    No i to by było na tyle.
    Do makro powinno być doskonałe ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-07-31 18:10:38
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    W dniu 2011-07-28 17:21, Piotrne pisze:

    > Zdjęcia robione dwoma aparatami.

    Może i dwoma, ale na paru zdjęciach (tam, gdzie "coś się ruszało") widać
    dokumentny brak synchronizacji...

    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.com | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \