  • 1. Data: 2011-07-28 13:11:13
    Temat: Re: Błedy natury...
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Nie tak dawno spojrzałem się na drzewo rosnące na skrzyżowaniu, pełne
    > liści i pomyślałem: "Coś nie tak. Jakie paskudne artefakty wyostrzania."
    >
    > Czy wam też się tak zdarzy - zobaczyć w naturze niedoskonałość i przez
    > chwilę mieć wrażenie, że to błąd zdjęcia?

    Odbieranie rzeczywistości przez pryzmat obrazu jest jednym z stadiów rozwoju
    fotografa. Taka kloaka przez którą albo przejdziesz albo w niej utkniesz. W
    każdym bądź razie to ważna rzecz.

    marek

  • 2. Data: 2011-07-28 14:39:09
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@g...de>

    "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > rozwoju
    > fotografa. Taka kloaka przez którą albo przejdziesz albo w niej utkniesz.

    Tja, od kiedy bawię sie foceniem 3-D (tu do wglądu, czerwono cyjanowe
    okulary niezbędne: http://www.fotocommunity.de/pc/pc/mypics/416128), to
    wszystko oglądam pod kątem właśnie kompozycji 3-D. Zaczyna być to
    denerwujące )

    Andy

  • 3. Data: 2011-07-28 17:51:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-28 16:39:09 +0200, "Andy Niemczuk" <l...@g...de> said:

    > Tja, od kiedy bawię sie foceniem 3-D (tu do wglądu, czerwono cyjanowe
    > okulary niezbędne: http://www.fotocommunity.de/pc/pc/mypics/416128), to
    > wszystko oglądam pod kątem właśnie kompozycji 3-D.

    Nie obraź się, ale po zerknięciu w Twoją galerię poczułem lekki
    niesmak. Foty zwyczajne do granic bólu, "kompozycji 3d" nie znalazłem
    za grosz, (ani żadnej innej kompozycji, gry światla, kolorów, czy
    czegokolwie zaczepiającego oko na dłużej niż sekundę), wręcz zajechało
    tandetą.

    de Fresz