    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 30 Jul 2011 11:29:44 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Zdjęcia 3D (anaglify)

    On Thu, 28 Jul 2011, Piotrne wrote:

    > Trochę zdjęć do obejrzenia przez okulary czerwono-błękitne:

    Ja nie będę wybrzydzał na "zwykłe zdjęcia".
    To w końcu *nie jest* .foto.art, jakby nie patrzeć.
    Z braku laku nawet bym pooglądał jakiekolwiek ;)
    (ewentualnie coś skrytykował, ale z innych przyczyn :>)

    Ale demolka kolorów spowodowana okularami mi się nie widzi,
    to samo do Andego którego de Fresh równie zjechał:
    nie moglibyście wrzucić wersji do oglądania po ludzku?
    Dwa zdjęcia albo .JPS (to de facto są dwa zdjęcia
    o tej samej rozdzielczości w jednym .JPG)

    > Zdjęcia robione dwoma aparatami.

    IMVHO "na dziś" to ciągle najlepsze rozwiązanie, zgodnie
    z tym co piszesz.

    > obiektywy były wielkości obiektywów z telefonu komórkowego,

    To co najwyżej kwestia osiągalnej rozdzielczości, "na www" wystarczy

    > oddalone od siebie o około 2 cm

    No i to by było na tyle.
    Do makro powinno być doskonałe ;)

    pzdr, Gotfryd