    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 13 Jan 2015 21:56:53 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zdalny pomiar czestotliwosci generatora w garnku.
    From: Tornad <t...@h...com>

    On Tuesday, January 13, 2015 at 6:21:49 PM UTC-5, JK wrote:

    > Gdzieś ty to wyczytał Napoleonie? Aha! Sprytnie zafałszowałeś mój cytat,
    > spryciul z ciebie.
    Mijasz sie z prawda. Jesli jestes klamca, musisz miec dobra pamiec. A z ta u
    Ciebie jak widac, slychac i czuc - kiepsko. Pare linijek wyzej sam to
    napisales. Cytuje:
    Powinni zlecać analizę twoich postów studentom psychiatrii.
    Taki przypadek współczesnego Napoleona.
    Koniec cytatu.

    > Kłamczuch. To są twoje słowa, ale oczywiście z taką przypadłością możesz
    > o tym nie pamiętać.

    Nie to nie sa moje slowa. Nikt tu niczego nie dodawal zatem kto to napisal skoro nie
    ja? Pomysl logicznie. Ale widze, ze z tym tez u Ciebie coraz gorzej.

    > Nie obsrywaj grupy swoimi chorymi widami to będziesz miał spokój.

    Przeczytaj to powyzej jezcze raz. Co ja pisze... z 10 razy, moze wtedy dotrze.

    Co Ty w moim poscie, pytaniu czy prosbie widzisz zdroznego? Jakie
    fantasmagorie ci sie zwidzialy? Caly Einstein, ubzdura sobie cos albo wlezie
    pod stol i drzse sie ja mondry, ja mondry. I jeszcze obraza porzadnych ludkow.

    No odpowiedz co?

    > Problem w tym, że ty robisz to - nomen omen - z uporem maniaka.
    > Prosisz o pomoc w sprawach o których nie masz pojęcia i nigdy ich nie
    > zrealizujesz. NIGDY. Twoje posty wynikają z poważnych zaburzeń
    > psychicznych. Jesteś swego rodzaju mentalnym komarem.

    Znowu mylisz sie lub mijasz z prawda. Cos tam kiedys z zakresu "elektryki" dlubalem.
    Robilem "piece" i zerznalem niezly wykrywacz metali, kiedy byly przerazliwie drogie.
    Niestety, potem zajalem sie innymi pracami i stalem sie wtornym analfabeta.
    Nie w sensie zapomnienia podstawowych praw lecz z uwagi na szybki postep
    technologii, za ktora nawet specjalisci nie zawsze nadazyc potrafia. Dlatego
    wrocilem sie do grupy aby ten, w sumie niezbyt zlozony problem, rozwiazac w
    oparciu o jakies "klocki", ktore zapewne sa produkowane, tyle ze nie wszyscy,
    w tym ja, je znaja.
    Kilka tygodni temu pytalem tu o szybki uniwibrator. Niewielu na tym sie zna
    ale jakas jedna uczynna dusza naprowadzila mnie na trop. Trochu poguglalem i
    znalazlem. Malo, scalak kupilem i bede go sobie kuckal. Scalak, ktory
    umozliwia generacje krotkich, 2-u nanosekundowych impulsow. Czyli prawie
    dokladnie to, co mi bedzie potrzebne do zabawy. Jesli ktos bedzie potrzebowal
    to sluze informacja. Ale wczesniej sam go uruchomie, pomierze gdyz nie jestem
    ochraniarzem haremu, ktory dobrze wqie jak to sie robi ale sam nie potrafi.

    Wiec uzasadnij swoje zwidy, ze moje posty, cytuje:
    Twoje posty wynikają z poważnych zaburzeń
    > psychicznych. Jesteś swego rodzaju mentalnym komarem.
    Za takie slowa to i po pysku mozna dostac. Pamietaj na przyszlosc. I przepros.

    > Nie ma za co, u mnie jesteś na dole :->

    Wyluzuj. Chyba, ze Ci za macenie, dezorganizacje tej grupy, wzajemne sklocanie
    jej uczestnikow itp dzialalnosc ktos placi lub masz z tego jakies zwidy
    korzysci, to co innego.

    Ktos z jajami, napisze cos pozytecznego i na temat. No i nie drogo:)

    > No raczej niewielu ma chęć cię naśladować.

    Kto tu o jakims nasladowaniu pisze? Czys Ty do cna ocipial?
    Przeczytaj wpisy kilku "ludkow", ktorzy nie tylko z biegu zrozumieli osso
    chodzi, ale niejako tez z rekawa podali mi juz kilka sposobow realizacji tego
    zdalnego pomiaru. I jestem Im za to wdzieczny a za najlepsze rozwiazanie byc
    moze kiedys przesle im zgrzewke browaru i to nie tylko wirtualna.

    Pomiaru, ktory nada sie nie tylko do tego mojego garnka ale zapewne rowniez do
    zdalnego pomiaru np temperatury, wilgotnosci, cisnienia, wiatru i kontroli
    tras wedrowek jeleni. Takich prawdziwych,(scislej lan, bo rogate jelenie
    wymordowali) a ktore mi laza pod oknami i rozsiewaja zarazone kleszcze. Kot mi
    przez nie zdechl. Bardzo go zalowalem bo srogosc zim potrafil przepowiadac.
    No ale to dla Ciebie zapewne jest za trudne do pojecia. Tu trzeba uruchomic
    wyzsze czynnosci mozgowe z czym u Ciebie chyba cieniutko.

    Zamiast rady, pomyslunku, zainteresowania, jestes zdolny napisac tylko, ze
    przecie zdalny pomiar temperatury mozna robic gotowym, kupionym w biedronce
    termometrem.

    Mozna, ale ja wole skuckac go sam. Wole cos lutowac niz z puszka piwa w rece,
    ogladac w TV mydlane seriale a nawet sluchac i sledzic jak to w Polsce co raz
    lepiej sie nam zyje i jak nam stopa procentowa rosnie.
    Na zakonczenie, bezstronnie i samokrytycznie musze stwierdzic, ze tu moze masz
    racje, ze musi co, mam jednak jakies zaburzenia. Moze Cie to zadowolni.

    Tornad