  • Data: 2011-10-15 22:49:26
    Temat: Re: Zdalne sterowanie "gniazdkiem"
    Od: Madz <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 00:24:38 +0200, Olo napisał(a):

    > Jak już tu wcześniej kiedyś pisałem, ostatnio taki wynalazek był w
    > biedronce za całe 30 zł, 3 gniazdka sterowane indywidualnie za pomocą
    > radiowego pilota. Działa to na przekaźnik, moc pobierana przez gniazdko
    > w fazie czuwania 0,5 W. zasięg 30 m

    Dziękuję za odpowiedź, ale żeby doprecyzować - sterowanie będzie z innego
    systemu, więc nie za bardzo chciałbym się bawic w reverse engineering - a
    dodatkowo wolalbym mieć w tych "gniazdkach" własny protokół + sterowanie
    fazowe i pare innych gadżetów. Aczkolwiek 0,5wata brzmi całkiem sensownie,
    jakbym tylko był jakiś pomysł jak to wykonać tanim kosztem.

    pozdr.
    m.