eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • X-Received: by 10.140.27.244 with SMTP id 107mr21398qgx.18.1400486892476; Mon, 19 May
    2014 01:08:12 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.27.244 with SMTP id 107mr21398qgx.18.1400486892476; Mon, 19 May
    2014 01:08:12 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news.glorb.com!c1no10280611igq.0!news-out.google.com!qf4ni2875igc.0!nntp.goog
    le.com!hl10no1132338igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 19 May 2014 01:08:12 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ll8j4i$8qi$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.22;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.22
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl> <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
    <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
    <53767b4d$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll5uk7$veh$1@node2.news.atman.pl> <ll64i0$8um$1@dont-email.me>
    <ll64sq$pcg$2@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <ll8j4i$8qi$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Mon, 19 May 2014 08:08:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533338
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 17 maja 2014 23:08:27 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    > W dniu 2014-05-17 18:53, WS pisze:
    > > W dniu sobota, 17 maja 2014 00:53:09 UTC+2 u�ytkownik Tomasz W�jtowicz
    napisaďż˝:
    >
    > Wi�kszo�� turbospr�arek nie ma zmiennej geometrii.

    To jeszcze takie produkuja? ;)

    > Zaw�r nadci�nieniowy jest zaworem samosterownym, nie jest sterowany przez
    komputer, to nawet nie jest elektrozaw�r.

    A np. takie "cus" http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Zawor-ob
    ejsciowy-turbosprezarki,1173.html ?

    > A chip-tuningiem co nazywasz? Skasowanie klienta na 500 z� za wpi�cie
    > jednego rezystora r�wnolegle do przep�ywomierza?

    Cos takiego napisalem? Zazwyczaj zmaiana map dajaca zwiekszenie cisnienia doladowania
    + odpowiednia do tego ilosc paliwa...
    A silniki bez turbo to sie chyba (?) slabo "chipuja"

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: