eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego › Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
    ewsfeed.atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eterna
    l-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Fri, 16 May 2014 23:32:17 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <ll6oop$db8$1@dont-email.me>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl> <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
    <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
    <53767b4d$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll5uk7$veh$1@node2.news.atman.pl> <ll64i0$8um$1@dont-email.me>
    <ll64sq$pcg$2@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 17 May 2014 04:32:26 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
    logging-data="13672";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+bFXru0kTIYp7LSDfFY91/"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <ll64sq$pcg$2@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:wgU+JSXqkrf2kVEVZxuHDddet0Y=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533193
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    news:ll64sq$pcg$2@node1.news.atman.pl...
    > W dniu 2014-05-17 00:48, Pszemol pisze:
    >> "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    >> news:ll5uk7$veh$1@node2.news.atman.pl...
    >>> W dniu 2014-05-16 22:55, anacron pisze:
    >>>> W dniu 16.05.2014 22:37, Tomasz Wójtowicz pisze:
    >>>>> Kiedyś w warsztacie zapomnieli mi założyć rury między turbosprężarką a
    >>>>> intercoolerem. Silnik był niemożliwie ospały, ale miał dokładnie taką
    >>>>> samą charakterystykę - powyżej 2000 rpm zaczynał rwać, oczywiście
    >>>>> słabiej, ale rwał. Więc odpowiedź jest oczywista - taką ma silnik
    >>>>> charakterystykę. Turbo potrafi jedynie podbić niutonometry i konie,
    >>>>> ale
    >>>>> proporcjonalnie do pierwotnej charakterystyki.
    >>>>
    >>>> Jesteś pewnym?
    >>>>
    >>> No przecież pamiętam, co się działo.
    >>
    >> Sugerujesz że każdy samochód, nawet bez turbo ma skorowy
    >> przyrost mocy powyżej 2000rpm i jeżdząc różnymi autami od
    >> dwudziestu paru lat dopiero zauważyłem to jadąc na próbnej
    >> jeździe nówką passata CC w 2009 roku gdy ta jazda była moim
    >> pierwszym doświadczeniem z autem z turbo? Ciekawe :-))
    >
    > Mówię o dieslach. Benzyna nie ma tego skoku.

    A ja mówię o passacie CC z turbo, silnik benzyna - miał skok.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: