  • Data: 2014-05-12 00:42:28
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lkoof0$rtl$1@usenet.news.interia.pl...

    > Przy okazji dopytam się Ciebie:
    > czy w Stanach są samoobsługowe warsztaty?

    To duży kraj, może są - ja nie znam.

    > Coś takiego jak np. w słynnym horrorze z początku lat 80-tych p.t.
    > Christine z Pontiakiem Fury w roli głównej.

    Nie oglądałem.

    > W Polsce nie spotkałem, a przypuszczam, że ze względu na idiotyczne
    > "ochronne" przepisy unijne teraz pewnie by to nie przeszło.

    Nie macie aż takich ochronnych przepisów skoro klienta się
    wpuszcza na salę napraw, pod podwieszone auta...

    > Ja teraz już nie wymieniam sam oleju - za leniwy jestem (Subaru Legacy,
    > Pajero II, Micra). Jadę na zakład, a przy okazji wchodzę pod auto i
    > patrzę, jak żre go korozja :(
    > Bo Pajero słynie z gnijących ram - ale moja jeszcze na szczęście ładnie
    > dzwoni.
    >
    > Tylko mi pasuje teraz znaleźć zakład, który mi w Pajero zrobi
    > dynamiczną wymianę oleju w automacie, gdzieś w mazowieckiem.

    A producent auta jakie ma zdanie na temat takiej podmianie?
    Bo w USA odradzają takie wymianę - lepiej parę razy spuścić
    i napełnić "normalnie". Ja tak robię w swoich autach, oba z auto.