-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
<4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
<4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@s...eu>
<4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Wed, 16 Feb 2011 00:21:37 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110215-1, 2011-02-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <4d5b0a7d$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.53.116
X-Trace: 1297812093 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2488 83.25.53.116:56038
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350366
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
napisał w wiadomości news:ijeqif$6ig$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-02-15 20:03, Cavallino pisze:
>> Chyba nie zajarzyłeś, że przedpiszca twierdził, iż nie da się regulować
>> wysokości zawieszenia w tym modelu, a to co napisałeś dokładnie temu
>> zaprzecza.
>> Czyli generalnie nie polemizujesz ze mną a ja z Tobą.
>>
> Nie, że nie da się regulować wysokości, tylko że zawieszenie nie jest
> regulowane. To nie jest opcja: szosa/teren tylko możliwość podniesienia
> lub opuszczenia samochodu w pozycję serwisową. Tobie zależy na dynamicznej
> regulacji prześwitu
Nie.
Pytałem o jakąkolwiek regulację prześwitu.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 00:27 Cavallino
- 16.02.11 00:28 Cavallino
- 16.02.11 00:40 Tomasz Pyra
- 16.02.11 00:47 Cavallino
- 16.02.11 00:51 Tomasz Pyra
- 16.02.11 01:14 Tomasz Pyra
- 16.02.11 03:44 Michał
- 16.02.11 04:01 Michał
- 16.02.11 04:05 Michał
- 16.02.11 08:11 sth
- 16.02.11 09:27 MarcinJM
- 16.02.11 09:35 Tomasz Pyra
- 16.02.11 09:39 PB
- 16.02.11 10:11 Cavallino
- 16.02.11 10:37 Marcin Luty
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=