eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych › Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych. Sąd : zielone światło, kierowca winny.
  • Data: 2019-05-11 15:49:44
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych. Sąd : zielone światło, kierowca winny.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-11 o 04:26, JaLa pisze:

    > https://www.tvn24.pl/lodz,69/pieszy-wbiegl-mu-pod-ko
    la-kierowca-skazany-pieszy-niewinny,919413.html

    Jak zwykle nie czytasz uważnie. Raduś podał w swoim "opisie" że to
    kierowca był niewinny a pieszy winny. Nie przypominam sobie żeby na
    grupie był omawiany taki przypadek gdzie pieszy był winien... więc dokąd
    Raduś nie poda linka uznaję że zmyśla na swoje manipulanckie potrzeby.
    W tym linku jest:

    "Sąd uznał, że co prawda to pieszy dopuścił się rażącego naruszenia
    przepisów drogowych i wbiegł na jezdnię, ale wina też jest po stronie
    kierowcy. Paweł Włodarczyk, zdaniem sądu, naruszył zasady bezpieczeństwa
    w ruchu lądowym.

    Skutek tego jest taki, że pieszy uniknął jakiejkolwiek kary. Ma w
    dodatku dostać nawiązkę i może domagać się odszkodowania. Chociaż wyrok
    jest nieprawomocny, to już skontaktował się w tej sprawie z
    ubezpieczycielem 31-latka. "
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>