  • Data: 2019-05-11 22:20:57
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-11 o 19:17, r...@k...pl pisze:
    > Widzisz, dla ciebie ona jest kretynką, bo wpuszczała auta z bocznej i
    > zlikwidowała korek na podporządkowanej.

    Na podporządkowanej nie było korka tak samo jak na głównej, którą
    jechaliśmy.

    Na podporządkowanej stało w kolejce 3 czy 4 samochody. Drogą, którą
    jechaliśmy była tylko ona i ja.

    Gdyby nikogo nie wpuszczała to po naszym przejeździe spokojnie
    wjechaliby ci z podporządkowanej. Ale zanim ci z podporządkowanej się
    zorientowali, że idiotka ich wpuszcza i kiedy znaleźli lukę w autach
    jadących w przeciwnym nam kierunku to zaczął się tworzyć za mną korek
    kolejnych aut. Na drodze podporządkowanej co jakiś czas dojeżdżało
    kolejne auto, które ona wpuszczała. Tak wpuściła kilkanaście aut
    powodując powstanie korka zarówno na głównej jak i na tej podporządkowanej.

    > A dla niej to ty jesteś kretynem, bo zatrzymujesz się gdy każdy czeka aż
    > przejedziesz, aby spokojnie przejść przed drogę.

    Tyle, że ona zmienia zasady PoRD i dokonuje wykroczenia naruszając Art.
    6 Pkt.1

    Ja natomiast wywiązuję się ze swojego obowiązku.

    > Ożeń się z nią, będziecie mieć tematy na zimowe wieczory.

    To raczej "partia" dla Ciebie.