-
Data: 2019-05-12 10:07:36
Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-05-11 o 22:56, r...@k...pl pisze:
>>>> Ale jeszcze więksi kretyni to tzw. "naduprzejmi ustępowacze", którzy
>>>> wpuszczają innych kierowców z dróg podporządkowanych. OK jestem za tym,
>>>> aby wpuszczać, ale na zasadzie jeden na jednego. Wczoraj miałem taki
>>>> przypadek z "naduprzejmą damulką", która zaczęła wpuszczać samochody z
>>>> podporządkowanej. Tych samochodów wpuściła kilkanaście, pomimo, że za
>>>> nią zrobił się korek kilkudziesięciu aut. Z przeciwka co chwilę
>>> Widzisz, dla ciebie ona jest kretynką, bo wpuszczała auta z bocznej i
>>> zlikwidowała korek na podporządkowanej.
>> Na podporządkowanej nie było korka tak samo jak na głównej, którą
>> jechaliśmy.
>>
>> Na podporządkowanej stało w kolejce 3 czy 4 samochody. Drogą, którą
>> jechaliśmy była tylko ona i ja.
> " która zaczęła wpuszczać samochody z podporządkowanej. Tych samochodów
> wpuściła kilkanaście"
>
> Czyli były 3-4 samochody, czyli kilkanaście.
>
> No rozumiem.
>
Przepraszam, pomyliłem się. Myślałem, że masz więcej inteligencji.
Czego nie rozumiesz? Masz jakiś problem ze zrozumieniem tego zdania?
"Co chwilę ktoś nowy dojeżdżał do skrzyżowania na tej podporządkowanej
drodze, a pani stała i zachęcała, aby wjeżdżali."
Zatem tłumaczę jak krowie:
Jest skrzyżowanie drogi głównej i z lewej strony drogi podporządkowanej.
Drogą główną jedzie kilka samochodów, a jej auto jest przedostatnie i
moje jako ostatnie w tej grupie.
Na drodze podporządkowanej czekają na wjazd 3 może 4 samochody.
Widoczność między drogą główną, a tą podporządkowaną jest bardzo dobra,
bo drogi te schodzą się pod bardzo dużym kątem, prawie równolegle, a
pomiędzy nimi jest plac. Z drogi głównej widać przynajmniej odcinek 50m
tej drogi podporządkowanej.
Ona zamiast przejechać skrzyżowanie, zatrzymuje się na przejściu dla
pieszych i zachęca tych z drogi podporządkowanej do wjazdy na skrzyżowanie.
Z przeciwka co chwilę jedzie jakieś pojedyncze auto lub grupami po 2-3
auta. Chwilę to trwa zanim ktoś się decyduje wjechać z podporządkowanej,
a przed pipą jest spora luka. Za mną dojeżdżają kolejne auta zgodnie z
cyklami sygnalizacji świetlnej, która jest wcześniej ok. 0,5km i zaczyna
się tworzyć korek. Na podporządkowanej także dojeżdżają kolejne auta, a
pipa stara się wpuścić każdego, kto się tylko pojawia przed
skrzyżowaniem na drodze podporządkowanej, cały czas stojąc na przejściu
dla pieszych i je blokując. Kiedy wydawało się, że za chwilę ruszymy,
bo już wjechały wszystkie auta z podporządkowanej to pojawia się kolejne
auto na podporządkowanej. Pipa rusza kilka centymetrów i znów się
zatrzymuje i znów zachęca. Tak wpuściła łącznie kilkanaście samochodów.
Czego tu nie rozumiesz, że jak dojechaliśmy do skrzyżowania to na
podporządkowanej stały 3-4 samochody?
Czy tego, że zanim na skrzyżowanie wjechały te 3-4 samochody to do
skrzyżowania na tej drodze dojechały kolejne?
Czy tego, że te kolejne samochody też wpuszczała i w sumie wpuściła ich
kilkanaście?
Nie jest to łatwe aby te auta wjeżdżały tam sprawnie, kiedy znajdzie się
taki "samozwańczy regulator ruchu", bo zanim się kierowcy zorientują, że
ktoś ich wpuszcza i zanim znajdzie się trochę luki między autami
jadącymi drogą główną w przeciwnym nam kierunku to chwilę to trwa.
Zanim pipa ruszyła pogoniona przeze mnie klaksonem i przejechała
skrzyżowanie to za mną już stało kilkadziesiąt samochodów, a na
podporządkowanej też zaczął się tworzyć korek.
Póki nikt nikogo nie wpuszczał to ruch tam odbywał się sprawnie, bo
kolejni kierowcy z podporządkowanej wjeżdżali w luki między kolejnymi
samochodami jadącymi drogą główną i ruch był płynny, bo każdy wiedział
kiedy i czy może wjechać. Jak tylko pojawiła się ta pipa to zrobił się
bałagan, bo ci z podporządkowanej czekali, aby przejechały nasze 2 auta,
a ta zaś się zatrzymała przed skrzyżowaniem i zaczęła zmieniać zasady
ruchu. Zanim kolejni kierowcy się zorientowali, że ona ich wpuszcza to
chwilę to trwało.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.19 10:11 Uzytkownik
- 13.05.19 00:11 r...@k...pl
- 13.05.19 00:13 r...@k...pl
- 13.05.19 00:10 r...@k...pl
- 13.05.19 14:38 Uzytkownik
- 23.05.19 12:24 neelix
- 23.05.19 12:31 neelix
- 23.05.19 12:36 r...@k...pl
- 23.05.19 13:43 JaLa
- 23.05.19 21:52 LordBluzg(R)
- 24.05.19 03:04 JaLa
- 24.05.19 22:16 LordBluzg(R)
- 25.05.19 09:10 kk
- 25.05.19 22:58 neelix
- 25.05.19 23:06 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=