-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
Date: Fri, 10 May 2019 23:13:12 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 30
Message-ID: <qb4pi1$dlb$2@news.icm.edu.pl>
References: <qan1tl$101$1@node2.news.atman.pl>
<5cd5bd32$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1557522817 13995 78.10.177.126 (10 May 2019 21:13:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 May 2019 21:13:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <5cd5bd32$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656202
[ ukryj nagłówki ]On 2019-05-10 20:04, Uzytkownik wrote:
> W dniu 2019-05-05 o 18:10, Marek S pisze:
>> Witam,
>>
>> Typowa sytuacja, którą obserwuję bardzo często. Stoją piesi przed
>> przejściem, zauważyli kilka samochodów jadących w obu kierunkach więc
>> czekają aż przejadą. Nawet nie obserwują sytuacji, bo wiedzą, że za
>> parę chwil (kwestia powiedzmy 20 sekund) będzie można swobodnie przejść.
>>
>> Ze strony kierowców sytuacja wygląda tak, że widząc iż przechodnie nie
>> zamierzają wtargnąć, jadą swobodnie. Jednakże jeden z kierowców
>> zamierza zatrzymać się przed przejściem i hamuje. Jadący z naprzeciwka
>> nie mają bladego pojęcia, że tak się dzieje. W końcu samochody nie
>> mają świateł stopu z przodu.
>>
>> W konsekwencji zawsze scenariusz jest ten sam:
>>
>> 1. Ktoś zatrzymuje samochód przed przejściem.
>> 2. Ktoś inny z naprzeciwka praktycznie zawsze przejeżdża przejście
>> wbrew przepisom.
>> 3. Piesi nie wchodzą na przejście bo widzieli, że zaraz będzie pusto
>> na drodze i np. gadają ze sobą lub patrzą się nie wiadomo gdzie.
>> 4. Samochody stoją, piesi również.
>>
>> Moje pytanie brzmi: karać tych z punktu #2?
>>
> PoRD określa to jednoznacznie - jeżeli odbywa się to na przejściu przez
> drogę jedno jezdniową to kara się należy.
No i dlatego było pytanie czy to ma sens.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.19 23:13 kk
- 10.05.19 23:28 r...@k...pl
- 10.05.19 23:27 r...@k...pl
- 10.05.19 23:30 r...@k...pl
- 10.05.19 23:32 r...@k...pl
- 10.05.19 23:36 r...@k...pl
- 11.05.19 00:28 Uzytkownik
- 11.05.19 00:31 Uzytkownik
- 11.05.19 00:44 kk
- 11.05.19 00:45 Uzytkownik
- 11.05.19 00:47 Uzytkownik
- 11.05.19 00:52 kk
- 11.05.19 04:26 JaLa
- 11.05.19 04:39 JaLa
- 11.05.19 08:22 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=