  • 11. Data: 2013-11-01 19:42:01
    Temat: Re: Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 19:38:26 +0100, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Wkurwil sie i zrobił ci na złość, coś sobie wymysli i broń się teraz :/

    Ja mam dwóch świadków: małżonkę i córkę. On był sam. Chyba w końcu
    zrozumiał że niewiele zdziała i oddał mi wszystkie papiery i na końcu
    lekko zmiękł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2013-11-01 19:48:18
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 19:20:54 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Czy ja się nazywam anacron? Chyba nie. I nie mam w zwyczaju wyzywania
    >
    > kogoś od kutasów. Zwróciłem mu uwagę, że skoro kieruje ruchem na
    >
    > skrzyżowaniu, to niech to robi z głową. To jest wg Ciebie obraza? To
    >
    > może mam mu jeszcze mówić "jaśnie panie"?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    To Twoja wersja. Dobrze że Ci zabrali bo frajer jesteś. W sytuacji podbramkowej mówi
    się że się zostawiło jakiś dokument w domu. Przyjmuje na klatę 5 dych i jedzie dalej.
    Kolejny raz się okazało że życie trochę różni się od pierdolenia niektórych na
    grupach. Ciekawe co mają do powiedzenia tacy co podstawami prawnymi srają na okrągło.
    Jak niebieski coś z sensem wypłodzi na okoliczność zatrzymania PJ to masz przejebane.

  • 13. Data: 2013-11-01 20:01:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.11.2013 17:40, jerzu pisze:
    > Czy policjant może zatrzymać za pokwitowaniem prawo jazdy za rzekomą
    > "nieznajomość przepisów"? Wydaje mi się że nie, ale może się mylę?

    nieznajomość przepisów, to taki joker w talii kart. jeśli rzeczywiście
    Ty mu coś takeigo podpiszesz, to masz przesrane, bo funkcjonariusz może
    bajki wymyślać co narozrabiałeś. ja ze 20 lat temu się podobnie dałem
    zrobić, ale po prawdzie to za pyskowanie dostałem. Zamiast za
    (odpowiednik) 50zł za dyskusyjne czerwone światło, dostałem za 200, ale
    tytułem "nieprzestrzeganie przepisów".
    Tak więc, jak Was zatrzymują do kontroli to komórka w dłoń i dyktafon,
    albo od razu film "kręcić".
    ToMasz

  • 14. Data: 2013-11-01 20:01:36
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 19:42:01 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

> [...]
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Nie pierdol głupot. Jedyna rzecz jaka może ich zniechęcić to jak nie mają mocnych
    podstaw i ktoś chce do sadu. To odpuszczą. Gdzie widziałeś działającego w pojedynkę
    policjanta. Chyba w dziecinnych marzeniach sennych. Im nie wolno w pojedynkę
    występować. W zasięgu rzuty beretem był jeszcze jeden. Okazało by się że wszystko
    słyszał i widział. Zeznań żony i córki nikt by nie brał pod uwagę.

  • 15. Data: 2013-11-01 20:07:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 12:01:36 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Nie pierdol głupot.

    Ty jesteś jednak prosty jak rurociąg przyjaźni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2013-11-01 20:09:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 11:48:18 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Dobrze że Ci zabrali bo frajer jesteś.

    Nic mi nie zabrali, ćwoku. Gdzie to wyczytałeś? Ze swojej szklanej
    kuli?
    A za frajera to możesz w ryj obskoczyć, nawet nie będziesz wiedział
    kiedy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2013-11-01 20:15:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 12:01:36 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Im nie wolno w pojedynkę występować.

    To, że im nie wolno, to ja dobrze wiem, praktyka jest jednak inna.
    Wiem też, że ma się przedstawić ze stopnia, imienia i nazwiska oraz
    jednostki, z której pochodzi. Tego też nie zrobił. Ma podać przyczynę
    zatrzymania, a nie zadawać pytania "czy Pan wie, jaki jest powód
    zatrzymania?", to nie teleturniej "Miliard w rozumie".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2013-11-01 20:16:34
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 20:09:06 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

> [...]
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Uważaj bo sobie dresik poplujesz. Szkoda że ci nie zabrali. Ludzie mający huśtawkę
    nastrojów nie powinni mieć PJ.

  • 19. Data: 2013-11-01 20:17:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 1 Nov 2013 12:16:34 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Uważaj bo sobie dresik poplujesz. Szkoda że ci nie zabrali. Ludzie mający huśtawkę
    nastrojów nie powinni mieć PJ.

    Nie chodzę w dresie. Ale gratuluję psychoanalizy na podstawie postów z
    usenetu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2013-11-01 21:31:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Friday, November 1, 2013, 8:17:28 PM, you wrote:

    nastrojów nie powinni mieć PJ.

    > Nie chodzę w dresie. Ale gratuluję psychoanalizy na podstawie postów z
    > usenetu.

    Drób się prosi o komitet zniczowy...

    --
    Best regards,