    Date: Fri, 01 Nov 2013 20:01:06 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.

    W dniu 01.11.2013 17:40, jerzu pisze:
    > Czy policjant może zatrzymać za pokwitowaniem prawo jazdy za rzekomą
    > "nieznajomość przepisów"? Wydaje mi się że nie, ale może się mylę?

    nieznajomość przepisów, to taki joker w talii kart. jeśli rzeczywiście
    Ty mu coś takeigo podpiszesz, to masz przesrane, bo funkcjonariusz może
    bajki wymyślać co narozrabiałeś. ja ze 20 lat temu się podobnie dałem
    zrobić, ale po prawdzie to za pyskowanie dostałem. Zamiast za
    (odpowiednik) 50zł za dyskusyjne czerwone światło, dostałem za 200, ale
    tytułem "nieprzestrzeganie przepisów".
    Tak więc, jak Was zatrzymują do kontroli to komórka w dłoń i dyktafon,
    albo od razu film "kręcić".
    ToMasz