  • Data: 2011-08-25 09:10:58
    Temat: Re: Zasychaj?cy tusz
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/08/2011 17:16, Padre wrote:

    > mam Canona i455, od ponad 4 lat leję w niego najtańszy tusz z allegro do
    > pierwszego kompletu oryginalnych kartridży, właśnie skończyłem butlę
    > 500ml czarnego który kupiłem zaraz po kupnie drukarki, kolorów wlałem po
    > ok. 100ml każdego. jeden raz w ciągu tego czasu po 3 miesięcznej
    > przerwie musiałem ze 3 razy puścić gruntowne czyszczenie żeby zaczęły
    > drukować wszystkie dysze, zazwyczaj po 2 tygodniowej przerwie wystarcza
    > jedno standardowe czyszczenie żeby wszystkie dysze były drożne.

    No to zmień drukarkę. ;) HP 970CXi wyciągnięty z szafy, czarny tusz
    jakiś napełniany kupiony w sklepie na rogu ze 3 lata temu (kolor
    skończył się dawno). Drukuję w pracy, więc tego HP nie ruszałem od co
    najmniej 10 miesięcy od czasu przeprowadzki, pierwsza strona nieco
    wyblakła miejscami, kolejne już bez zarzutu.

    IMHO mityczne zasychanie tuszy zdarza się na tyle rzadko, żeby nie
    zawracać tym sobie głowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil