  • Data: 2011-08-24 11:15:57
    Temat: Re: Zasychający tusz
    Od: "L" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przejrzyj sobie ten wątek
    > http://forum.idg.pl/najlepszy-zamiennik-do-drukarek-
    canon-serii-pixma-t57900.html/page__st__1060

    Tam są pytania, podobne do mojego, a nie rada czy podpowiedź, jakby
    sugerował
    tytuł. Co najwyżej pierwszą wypowiedź można potraktować jak jakąś radę.
    Nadal nie wiem jakie zamienniki warto kupować do Canona, pomimo, że na tej
    grupie wszyscy są zwolennikami zamienników.

    Pozdrowienia.