  • Data: 2017-05-25 11:07:26
    Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >No i dobrze. W czym niby może przeszkadzać to że w gnieździe
    >zapalniczki jest cały czas prąd? To koreańcom coś się pokićkało pod
    >czuprynami że

    Nie tylko koreancom, w oplu tez tak mam.

    >pasażerów z swoich autach jestem zmuszony zostawiać z kluczykiem w
    >stacyjce, bo inaczej nie przypalą sobie papierosa czy nie posłuchają
    >radia.

    Radio to osobny problem, tu wiecej samochodow ma rozne cuda.

    Co do zapalniczki ... poza rozladowaniem aku przez
    ladowarke/kamere/lodowke, to teraz jeszcze dochodzi ryzyko zaplonu
    telefonu czy innego urzadzenia.
    W samochodzie na sloneczku potrafi sie ~80C zrobic, a niektore modele
    potrafia sie zapalic i w 20 C :-)

    J.