  • Data: 2017-05-25 15:56:21
    Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-25 o 15:22, nadir pisze:

    > Ręcznie zatrzymujesz nagrania?

    Tak, a w czym problem?

    > Nie każdy samochód podaje prąd na zapalniczkę po otwarciu drzwi.

    Z forum Audi na twój temat:

    Ja bym zrobił tak, że najpierw wyjął bym + z zapalniczki, uciąłbym
    wtyczkę i zaizolował, żeby nigdzie nie zwarło (nawet gdyby kiedyś zwarło
    to powinien spalić się tylko bezpiecznik). W radiach są 2 plusy, jeden
    jest stały (zwykle czerwony), a drugi jest po zapłonie (zwykle żółty).
    Jakbyś chciał, żeby radio chodziło bez ingerencji kluczka to możesz
    zrobić tak, że przewód z "+ po zapłonie" (żółty) pociągniesz do
    zapalniczki, nie podłączając do radia. Z radia tam gdzie powinien być
    podłączony "+ po zapłonie"- połączyć/zlutować ze stałym plusem. Krótko
    mówiąc: wyjmujesz przewód z radia i podłączasz go do zapalniczki, a w
    radiu łączysz czerwony z żółtym. Druga opcja: ciągniesz nowy przewód od
    "+ po zapłonie" do zapalniczki (wtedy wszystko będzie po staremu tylko
    zapalniczka będzie wyłączana razem z zapłonem).

    Czytaj więcej:
    https://www.forumsamochodowe.pl/zapalniczka-powyjeci
    u-kluczyka-przestaje-dzialac-vt58865.htm

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl