  • Data: 2011-03-11 01:21:59
    Temat: Re: Zasilanie dużych peltierów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> wrote in message
    news:n66o48-fl7.ln1@news.yarross.net.pl...

    > No ze popelnisz Wielka Zbrodnie i bedziesz Oddzialywal Na Siec :)

    Jak masz coś do powiedzenia w temacie, to tu jest dobre miejsce na to.
    Wysil się na kilka ciekawych zdań. Jeśli potrafisz.

    Jeśli jedyne co masz do powiedzenia to odesłanie mnie do googla
    po wrzuceniu niejasnych zbytnio skrótów to daruj sobie taki udział...

    Bo tak naprawdę o co Ci chodzi? W jaki sposób chciałeś mi pomóc
    rzucając te dwa skróty? Próbujesz być tajemniczy don pedro czy co?