  • Data: 2010-04-28 12:10:14
    Temat: Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Apr 2010 13:19:59 +0200, BQB
    <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    >AWM2835 to jakaś norma? Bo nie mogę znaleźć, a wydaje mi się raczej, że
    >AWM to nazwa producenta. Mniejsza o to, w/g Ciebie nie można tego
    >przewodu telefonicznego używać do telefonu, bo napięcie podczas
    >dzwonienia wzrasta do 60V ale już nie pamiętam AC czy DC.
    To jest według ULa. AWM cośtam-cośtam jest jakby ,,normą'' opisujacą
    dany przewód i obszar jego zastosowań. Akurat AWM2835 ma dopuszczenie
    do 30V (nie wiem czy AC czy tylko DC). Na 230V nadawały by się style
    AWM1015, lub 1569.
    Innymi słowy, jak na koszulace gdzieś masz podany styl, to dojdziesz
    jakie jest dopuszczalne napięcie. Problemu również nie masz, jak
    napięcie podane jest jawnie. Jak nie wiesz nic, to albo znajdziesz w
    katalogu producenta informacje o wytrzymałości, albo nie używasz
    przewodu inaczej jak zgodnie z przeznaczeniem, bo jest ryzyko, że
    trafisz akurat niskonapięciowy.
    --
    Grzegorz Krukowski