eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.238
    !not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Date: Wed, 17 Aug 2016 09:49:02 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 31
    Message-ID: <np14te$1ot$1@news.chmurka.net>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <noqq4h$ghe$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nos021$7iv$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nouo4l$56f$1@news.chmurka.net>
    <fexwidd00ebb.tg0plwangc4o$.dlg@40tude.net>
    <nov405$9pp$1@news.chmurka.net>
    <1jbt53eto00pr.1mnsaxvoq8a0r$.dlg@40tude.net>
    <nov9e7$bnk$1@news.chmurka.net> <nova48$n1c$1@node1.news.atman.pl>
    <novg29$e38$1@news.chmurka.net> <novj3t$umh$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <novo4h$3pn$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 17 Aug 2016 07:49:02 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.238"; logging-data="1821";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704253
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:novo4h$3pn$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > No, choćby to. Albo powsadzać jakieś słabizny, co to by się przepalały
    > przy mniejszym prądzie i zobaczyć, który fiknie. Tylko ryzykujemy, że
    > felerny odbiór "spadnie" po odpięciu zasilania i możemy sobie wtedy
    > smarków w nosku poszukać... no fakt, pozostaje pomacanie, termokamera, ale
    > można też inaczej - pomierzyć, czy na którymś z bezpieczników, (o ile da
    > się przytknąć do takiego woltomierz) występuje spadek napięcia sugerujący,
    > że coś konsumuje te c.a. 30kF (gdyby to był "bigcap"). Ostatecznie sonda z
    > osadzonym hallotronej, przecież przewód pod prądem wytwarza pole
    > magnetyczne, wykryć je i chociaż wiadome będzie, w ktorej wiązce
    > szukać...?
    >
    Każda zmiana "procedury wysiadania" z samochodu może niweczyć ten efekt.
    Trzeba by:
    - odłączyć/zablokować czujnik otwarcia klapy,
    - przed wysiąściem ją otworzyć,
    - potem macać jakiś czas, a najlepiej jeszcze raz wpaść po kilku godzinach
    (czyli koło 2 w nocy).
    I tak przez kilka miesięcy codziennie :(.
    I samochód stałby nocami z widocznie otwartą klapą.

    Gdyby nie to, że te oba samochody stały w garażu zderzak w zderzak i
    odpalenie jednego od drugiego to kwestia kilku minut pewnie bardziej by mi
    się chciało tematem zająć dokładniej.
    Ciekawe jakie jest prawdopodobieństwo, że oba się rozładują tej samej nocy,
    ale musi być małe bo jeszcze się nie zdarzyło :)
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: