eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.238
    !not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilacze rozruchowe a elektronika pojazdu...
    Date: Wed, 17 Aug 2016 09:33:53 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 35
    Message-ID: <np1410$1g1$1@news.chmurka.net>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <noqq4h$ghe$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nos021$7iv$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nouo4l$56f$1@news.chmurka.net>
    <fexwidd00ebb.tg0plwangc4o$.dlg@40tude.net>
    <nov405$9pp$1@news.chmurka.net>
    <1jbt53eto00pr.1mnsaxvoq8a0r$.dlg@40tude.net>
    <nov9e7$bnk$1@news.chmurka.net> <nova48$n1c$1@node1.news.atman.pl>
    <novg29$e38$1@news.chmurka.net> <novj3t$umh$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 17 Aug 2016 07:33:52 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.238"; logging-data="1537";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704252
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:novj3t$umh$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    > wiadomości news:novg29$e38$1@news.chmurka.net...
    > ...
    >> Co jeszcze niewidocznego mogłoby przez około 8h rozładować 80Ah do zera?
    >
    > Co może brać 10 amperów?
    > Mignął mi przed oczami miernik cęgowy. Wywołać sytuację podobną do
    > poprzedzającej pełne wyładowanie i jechać, przez który przewód płynie
    > prąd?
    > Spotkałem się z sytuacją, że zawieszał się regulator napięcia i dość
    > szybko i skutecznie, zrobił swoje, zamykając obwód przez prądnicę (nie
    > grzeje się w spoczynku?). Może włączenie dodatkowych świateł propaguje
    > jakieś zakłócenie, przez które komputer myśli, że wyłączył, a nie wyłączył
    > (albo coś się uruchamia, a nie powinno) i ciurka upływ po cichu. A może
    > sczytanie błędów z komputera w aucie coś powie?
    >
    Śladu w postaci błędów w komputerze nie ma.
    Miernika cęgowego nie mam (schematu okablowania też).
    Nie umiem takiej sytuacji wywołać na pewno, tylko zwiększyć
    prawdopodobieństwa, a zdarza się raz na kilka miesięcy.
    Nie wiem też, czy to się zaczyna dziać od razu po wyłączeniu, czy za jakiś
    czas. Po wyłączeniu on jeszcze coś tam czasem klika, nawet po wielu minutach
    (jak wymieniam żarówkę to niby wyłączony (ale otwarty) co jakiś czas coś tam
    sobie piknie.
    Robić dochodzenie codziennie (czekając dodatkowo np. 30 minut) przez
    miesiące licząc, że się trafi - nie chce mi się (kiedyś, może by mnie to
    bawiło).
    Noszę się z zamiarem napisania do Forda... może kiedyś się zmobilizuję.
    W serwisach Forda to ... szkoda gadać.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: