    From: Rafal <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zasilacz kontra zasilacz
    Date: Mon, 14 Nov 2011 20:11:54 +0100

    On 2011-11-14 19:59, R.e.m.e.K wrote:

    > Czy to moze Gigabyte?
    >
    > Pytam, bo podobny efekt mialem dwa razy na plycie Gigabyte, ale dotyczyl on
    > karty sieciowej. Bylo to z dwa lata temu, plyta GA-P35-DS3 czy jakos tak. A
    > dodatkowo kumpel z miesiac temu mial to samo na innej plycie Gigabyta (pod
    > AMD) i nauczony doswiadczeniem poradzilem mu odciecie zasilania na chwile po
    > czym problem zniknal.
    > IMHO to wada plyt Gigabyta.

    Hmm.. takie uogólnianie /dwie rozne plyty na przestrzeni dwoch lat/ to
    lekka przesada. ja rozumiem wypowiedz serwisanta, co w miesiacu
    obsluguje z 30 roznych plyt..

    akurat sam mam gigabyte'a, nie stwierdzilem podobnych problemow. Dzwiek
    (jak w wiekszosci ukladow) kierowany jest programowo do okreslonych
    wyjsc, jezeli nie ma wtyczki to wyjscie jest nieaktywne lub co najmniej
    nie funkcjonuje jako defaultowe (jezeli jest wiecej urzadzen audio pod
    win).. taki szybki przyklad.