  • 1. Data: 2012-04-27 09:01:40
    Temat: Zasilacz XBox360
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Cześć!
    Nabyłem zasilacz do XBox 360 w celu użycia go jako zasilacz 12V do nadajnika.
    Niestety po zwarciu końcówek 7-8 wtyku (sygnał ENABLE) przetwornica startuje na
    ułamek sekundy a potem zapala się czerwona dioda (przeciążenie). Na wyjściu brak
    napięcia.
    Czy ten zasilacz może pracować bez obciązenia?
    A może ktoś ma schemat takiego zasilacza, chociażby porządny blokowy i mógłby
    udostępnić.
    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2012-04-27 22:36:11
    Temat: Re: Zasilacz XBox360
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andrzej pisze tak:

    hmm :)

    > Czy ten zasilacz może pracować bez obciązenia?

    pewnie tak, można przecież obciążyć na próbę?

    > Niestety po zwarciu końcówek 7-8 wtyku (sygnał ENABLE)
    > przetwornica startuje na ułamek sekundy

    Na pewno dobrze to robisz?
    Powinno być 7 do zwierane do masy. Koncówka 8 to +5v

    http://piterpro.private.pl/wtyczka.png

    --
    Piter