  • Data: 2009-08-24 16:40:38
    Temat: Re: Zasilacz Low Drop 13,8V 20A
    Od: "kola" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pomysł stary, ale trzeba dodać jeszcze spadek napięcia na rezystorze
    ograniczającym prąd, bo bez tego to jest niebezpiecznie. No i jeszcze jednym
    do tego tranzystorze. Tak oglądam ten schemat i nie wiem co to warte.
    http://sklep.avt.com.pl/photo/_pdf/AVT2707.pdf
    Może na podstawie tego prostego schematu wyszło by coś na 20A. Pewnie
    problem by był w odprowadzeniu ciepła z jednego tranzystora,, a łączyć to
    nie wiem czy można bez rezystorów. Jedni piszą ,że można inni że nie.