  • Data: 2012-09-09 21:59:05
    Temat: Re: Zarowki - o co cho?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Sep 2012 13:57:17 +0200, PeJot napisał(a):

    > Dokładnie tak. UE łaskawym okiem jeszcze patrzy na halogeny kierunkowe.
    > Kierunkowymi ledówkami ( 60 stopni ) o mocy paru watów też łatwiej
    > cokolwiek oświetlić, np. kąt do pracy.

    No tak, ale ja mam kinkiet czy zyrandol, gdzie po wymianie beda mi w sufit
    swiecic. Co w zasadzie jest dobre, ale nieoszczedne :-)

    > Wymienić wszystkie na inny model, akceptowalny przez TŻetkę, nawet
    > kosztem dłubania.

    Nie ma zadnych. Musialbym caly zyrandol zmieniac. A jak jakies sa, to
    czesto "do zarowek" a nie do swietlowek.

    Ale na szczescie duze kule ladnie wygladaja, i swiderki ladnie wygladaja,
    tylko problem bo nie wiadomo ktore ladniej :-)

    J.