  • From: badworm <n...@p...pl>
    Subject: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 29 Dec 2012 13:34:04 +0100

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 10:56:35 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

    > Mi też chodzi o kasę, a tobie nie?
    > Jak będziesz miał dzieci to zrozumiesz.
    > Co w tym złego.
    > Problem w tym, że dziś jest wojna o kasę, a na razie nie na kałasze.
    > Możesz tego nie widzieć i polecieć do banku po kredyt na prąd.
    > Masz rację. Twój wybór.

    Wyboru nie ma bo UE kazało wycofać żarówki z handlu i teraz jakieś "nie
    do użytku domowego" trzeba kupować. Nie zapominajmy, że w większości
    przypadków ciepło wydzielane przez żarówkę podgrzewa powietrze w swoim
    otoczeniu, co niekoniecznie musi iść w 100% na marne. Wspominano chyba
    tutaj o domach w Skandynawii, gdzie przy bardzo dobrej izolacji
    termicznej do utrzymania sensownej temperatury wystarczy ciepło
    wydzielane przez urządzenia elektryczne. Co prawda ogrzewanie prądem to
    dosyć droga sprawa ale jak ktoś ma taki kaprys to co komu do tego?
    Żarówki są o tyle dobre, że po części przypominają naturalne źródła
    światła - jednocześnie świecą i grzeją, przez co wydają się
    przyjemniejsze dla człowieka.
    GG#2400455 ICQ#320399066