  • Data: 2012-12-30 00:14:16
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: "PcmOl" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    news:op.wp2ne0vnxkmktq@fujitsu-siemens...
    > No to sprawdź.
    > Kto ma to pierwszy sprawdzić? Pani Kazia z poczty czy elektronik ?
    > W tym wątku już za dużo jest tych co to im się wydaje.

    Sprawdź, sprawdź - a może już ktoś to rozbierał i wie czego się spodziewać.
    Powyżej ktoś wspomina o efekcie strobo, co przeczy zasilaniu przetwornicą.

    No to mi się zdaje, że możliwości są takie:

    Wariant zasilania obwodem RC, czyli dwie gałęzie LED włączone przeciwrównolegle.
    (dla mnie osobiście źródła światła modulowane pulsacją sieci są dość męczące,
    więc odpada).
    Wariant z przetwornicą nie wyklucza regulacji, ale jest ona wątpliwa (z
    wyjątkiem wykonań specjalnych, czyli znacznie droższych i trudnych do
    zdobycia.).
    Wariant zasilania pradem stałym, bez przetwarzania impulsowego, miał by
    sprawność nie do przyjecia.

    Z powyższego wynika moja niechęć do praktycznego stosowania tych wynalazków w
    miejscu, gdzie potrzebna jest regulacja siły oświetlenia.
    Mogę jednak nie znać najnowszych trendów azjatyckiej myśli technicznej i ktoś mi
    tę niewiedzę uświadomi.