  • Data: 2015-03-16 12:06:35
    Temat: Re: Zarówki LED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Tomasz,

    >Nie desperuj - jeszcze chwileczka, jeszcze momencik i ani się
    >obejrzysz a we wszystkich nowych samochodach będziesz miał tylko
    >LEDy.

    Owszem, ale to beda LEDy dobrane do zadania, a nie przypadkowa
    latarka.

    Tych ledow to bedziemy potrzebowali z 8W - troche za duzo jak na
    jedna.

    W sumie - takie plytki z wieloma ledami (COB) juz sa, wychodzi mi na
    to, ze wystarczylo by przed tym ustawic soczewke, na samej plytce dwa
    obszary - mijania i dlugie ...

    >Do naprawy tylko w autoryzowanym serwisie.

    Ale moze nie beda sie psuly :-)

    J.