  • Data: 2015-03-16 13:44:49
    Temat: Re: Zarówki LED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

    >Ja o wszelkiej maści LED-ach cały czas mówię, że świecą, ale nie
    >oświetlają

    A to nie jest juz prawda.
    LEDY sie nadaja do oswietlenia, ale wymaga to odpowiedniego
    opracowania produktu. I odpowiedniej mocy, odpowiedniego chlodzenia.
    Zastepcy zarowki H7 jeszcze dlugo nie bedzie, a moze nigdy.

    Zdziwiony bylem swego czasu ulicznymi latarniami LED, jak to niby
    oszczednosci pradu przynosi, taaa, led 50-100lm/W, sodowka 100-150,
    owszem, jak sie wsadzi 50W zamiast 100W, to oszczednosc pradu bedzie,
    tylko czemu "ciemnosc widze" ....

    Ale ... mamy we Wroclawiu dwie uliczki oswietlone takimi LED - nie
    jest ciemniej niz obok pod sodowkami.

    J.