  • Data: 2015-03-16 10:23:45
    Temat: Re: Zarówki LED
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez przesady.
    > Mam rowerowa lampke LEd na 1 diode - swieci tak, ze moge 30 na godzine po
    > ciemnym lesie jechać. Jak w dzien.
    > Załozyłem obecnie oswietlenie LEd na pace samochodu - zamiast zarówek
    > rurkowych ktore daja lekkie swiatło, włozyłem takie panele ledowe 2x3cm -
    > na pace jasno jak w dzień.
    >
    > Wszystko zalezy jakie LEDy.

    Jeszcze jest problem odprowadzenia ciepla z tego leda w szczelnie zamknietym
    kloszu. Wielokrotnie widzialem poprzepalane oryginalne listwy ledowe swiatel
    dziennych. Po rozebraniu okazalo sie ze tam nie ma zadnego radiatora - ktos
    zle policzyl.
    Powiedzmy, ze taki xml2 daje 1000lm przy 10W, to takich ledow musialbys miec
    przynajmniej 2. Na 20W to juz musi byc konkretny radiator. Czyli producenci
    musza przeprojektowac lampe. Jakiekolwiek tego typu zarowki wkladane do
    lampy po prostu sie zjarają.