  • 1. Data: 2012-01-14 16:30:08
    Temat: Żarówka do otoskopu!!!
    Od: WK <k...@g...pl>

    Witam grupowiczów.
    Mam takie pytanie- czy ktoś może zna moc żarówki jak siedzi w otoskopie
    firmy Welch Allyn w modelu 23120 (PAL).
    W internecie znalazłem tylko, że jest to halogen na 3,5V- ale jakiej
    mocy to "tajne przez poufne".
    W rękojeści siedzi "chyba " akumulator coś koło 2,3Ah.
    Jeśli ktoś coś wie to będę wdzięczny za każdą informację.
    Pozdrawiam grupowiczów
    Wojtek

  • 2. Data: 2012-01-14 22:05:06
    Temat: Re: Żarówka do otoskopu!!!
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    WK wrote:

> [...]
    > W rękojeści siedzi "chyba " akumulator coś koło 2,3Ah.
    > Jeśli ktoś coś wie to będę wdzięczny za każdą informację.

    Nie wiem, jakiej firmy otoskopy mamy w pracy, ale mogę zajrzeć co w nich
    siedzi i ewentualnie zmierzyć. Tylko w sumie po co ci to? I tak musisz kupić
    w firmie, bo mają poj... dziwne oprawki. Najlepiej od razu LEDy.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-01-15 08:36:05
    Od: WK <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-14 23:05, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
    > siedzi i ewentualnie zmierzyć. Tylko w sumie po co ci to? I tak musisz kupić
    > w firmie, bo mają poj... dziwne oprawki. Najlepiej od razu LEDy.

    Że oprawki mają dziwne to fakt- po prostu chodzi mi o potwierdzenie
    moich wniosków- bo jeżeli są prawidłowe to akumulator powinien oddać co
    najmniej 5-6C.
    Zaciekawiła mnie możliwość z tym ledem. Czy do tego typu otoskopu można
    zastosować inny typ źródła światła? Jeśli tak to podpowiedz jaki
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-15 11:35:13
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    WK wrote:

> [...]
    > Zaciekawiła mnie możliwość z tym ledem. Czy do tego typu otoskopu można
    > zastosować inny typ źródła światła? Jeśli tak to podpowiedz jaki

    Zobacz na stronie producenta. Twojego w liście nie znalazłem, ale numer
    23020 był, to chyba podobne. Tam jest lista LEDów do różnych modeli. Ile
    kosztują nie wiem, ale jak znam firmę to lepiej szukać na siedząco :-).

    Waldek