  • 1. Data: 2012-01-14 09:36:50
    Temat: Jak obniżyć napięcie?
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Mam potrzebę zasilić coś napięciem 17 - 20V prądu stałego. Prądu to bierze
    50 do 80 mA. Mam do dyspozycji 50V. Jak w najprostszy sposób uzyskać 20V z
    50V? Mam parę pomysłów, ale może ktoś ma jakiś super patent... Pomożecie?

    Piotr

  • 2. Data: 2012-01-14 09:56:15
    Temat: Re: Jak obniżyć napięcie?
    Od: <n...@n...pl>

    Zrzucić na zenerze 30V 3W

  • 3. Data: 2012-01-14 10:01:37
    Od: "dolczak" <d...@w...pl>

    Lub mała przetworniczka, ew. zwykły opornik.

  • 4. Data: 2012-01-15 00:33:23
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    dolczak wrote:
    > Lub mała przetworniczka, ew. zwykły opornik.
    >
    > Użytkownik "Piotr" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    LM5008 + zener 6,8V?
    pzdr, j.r.