  • Data: 2014-02-22 00:19:26
    Temat: Re: Żarówka LED a miganie
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:le75gn$6uk$1@news.task.gda.pl...

    > Do triaka to nie najlepszy pomysł. Różnica faz między prądem i napięciem
    > komplikuje zabawę.

    No fakt, "impuls zwrotny" może przebić triak?
    To niewielkimi kondziołkami, w formie filtru dolnoprzepustowego, coby
    przyciąć pochodną udaru, a i kosinus fi by się może poprawiło?
    Albo... termistor, w stanie chłodnym, to on przyjmie udar, rozgrzeje i
    straty na nim zmaleją do wartości akceptowalnych, tylko, czy do następnego
    impulsu zdąży ostygnąć?
    A może małego "greca" na wejściu, a całe gównienie w rzeźbie po stronie
    stałoprądowej, gdzie dławik nie komplikowałby rozbieżności fazowych,
    przyfiltrowałby ciut składową stałozmienną (żart) :), a i udaru by uciął
    conieco? Triak po stronie właściwej, po drugiej cała logika...
    Dobra, spadam... moja wyobraźnia ostatnio się urlopuje :) W każdym razie,
    chciałem dobrze :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---