  • 51. Data: 2016-10-22 17:47:02
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.10.2016 o 15:41, Trybun pisze:

    > A można wiedzieć na co można wykorzystać 10GB w telefonie?

    W samym telefonie to pewnie nie można. Ale nieuważnie czytasz grupę. Ja
    wreszcie używam telefon jako modem do laptopa, i te "nadmiarowe"
    gigabajty mi się przydają :-)

    Miałem od

    A co to ma do rzeczy?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 52. Data: 2016-10-22 20:38:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-22 o 15:41, Trybun pisze:

> [...]
    > wykorzystałem już tylko 4 GB. Autentycznie nie miałem pomysłu aby
    > wykorzystać te promocyjne limity w całości..

    Trzeba było ściągnąć kilka filmów na zapas.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2016-10-22 21:12:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 580b6cc6$0$15207$6...@n...neostrada.pl

    > Tak mniej więcej.. A na co konkretnie jesteś uczulony?

    Tajemnica -- biegły sądowy Anna Dziób może podczytywać. ;)

    [z grup dowiedziała się o tym, żę jestem zagrożony cukrzyucą -- i na
    tej podstawie postawiła prywatną diagnozę; szkoda, że nie postawiła
    tej diagnozy oficjalnie... cukrzycy na razie nie mam]

    > To chyba rekord w amatorskim korzystaniu z telefonu;-)

    Być może tak -- telefon ładuje codziennie. :)
    I nie piszę o smartofonie z akumulatorkiem 1500 mAh, lecz o zwykłej komórce...
    Zostało jej mniej niż 70 (chyba 68) minut z tysiąca.

    Mnie wczoraj Asus Max też zaskoczył brakiem energii -- na szczęście
    można przestawiać ten telefon w tryb oszczędny...

    -=-

    AIDS raczej nie odpuszcza -- ja czuję się coraz lepiej.
    Dużo pisałeś -- lecz być może nie zauważyłeś tego, iż zawarłeś
    odpowiedź dotyczącą przyczyny pogorszenia mojego zdrowia...

    Aby Ci dopomóc ;) dodam, że problem mógł być wywołany, czy pogłębiony Nebivorem.

    -=-

    Kardiolog zapewne stawiała na wirusa grypy -- pomagały leki zwalczające
    objawy grypy i miałem objawy grypy... Lekarka zapytała mnie o bóle mięśni nóg...

    -=-

    Jak widać -- i tym razem nie umarłem. :) Dziś już prawie nie kiwam się,
    ale nadal mam trudności z myśleniem...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 54. Data: 2016-10-24 10:51:04
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-22 o 17:47, ALEX MR pisze:

    > W samym telefonie to pewnie nie można. Ale nieuważnie czytasz grupę.
    > Ja wreszcie używam telefon jako modem do laptopa, i te "nadmiarowe"
    > gigabajty mi się przydają :-)

    Mi też by się przydały, ale jak to wykorzystać to podobnie jak ty już
    nie bardzo wiem;-)

    > Miałem od
    >>
    > A co to ma do rzeczy?

    Wszystko. Nie sposób wykorzystać tych nawet nie największych promocji,
    bez jakiegoś szczególnie wymuszanego sposobu, w tak krótkim czasie.

  • 55. Data: 2016-10-24 10:52:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-22 o 20:38, RadoslawF pisze:
    > Trzeba było ściągnąć kilka filmów na zapas.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie ma możliwości oglądania czy pobierania w legalny sposób filmów które
    warto oglądać. Albo już emitowane powtórki, albo pozaklasowy szajs w
    stylu "trójgłowy rekin atakuje"...

  • 56. Data: 2016-10-24 10:53:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > tej podstawie postawiła prywatną diagnozę; szkoda, że nie postawiła
    > tej diagnozy oficjalnie... cukrzycy na razie nie mam]

    To może wcale nie jesteś alergikiem? A co do lekarzy, sam się
    przekonałem że wśród nich jest cala masa bezmózgich debili. W ich ocenie
    sytuacji nawet drobne odstępstwo od "normy" dyskwalifikuje dany zespół
    chorobowy.

> [...]
    > mięśni nóg...
    >
    > -=-
    >
    > Jak widać -- i tym razem nie umarłem. :) Dziś już prawie nie kiwam się,

    Atak w ogóle jak się sprawuje ten nowy nabytek? Czy to prawda że MAX
    posiada ponadprzeciętnie lepszą antenę i tym samym lepszy zasięg GSM/3G?

    Co niby miałem zauważyć? Najważniejsza przy wykrywaniu AIDS jest
    analiza krwi. Odpuszcza, jak w prawie każdej innej przewlekłej chorobie,
    w AIDS są remisje i nawroty. No i to nie na sam AIDS się umiera, AIDS to
    tylko otwarta furtka dla innych chorób.

  • 57. Data: 2016-10-24 17:33:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-24 o 10:52, Trybun pisze:

    > Nie ma możliwości oglądania czy pobierania w legalny sposób filmów
    > które warto oglądać. Albo już emitowane powtórki, albo pozaklasowy
    > szajs w stylu "trójgłowy rekin atakuje"...

    Nie musisz telefonem pobierać. Możesz pobierać w przeglądarce.
    Jakiej przeglądarki do internetu używasz?
    Do Mozilli Firefox są rozszerzenia. Na YouTube jest raczej wszystko i
    wszystko można pobrać. Filmy tam są różne, różniaste.

    --
    animka

  • 58. Data: 2016-10-24 18:30:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-24 o 17:33, Animka pisze:

> [...]
    > Do Mozilli Firefox są rozszerzenia. Na YouTube jest raczej wszystko i
    > wszystko można pobrać. Filmy tam są różne, różniaste.

    W telefonie z netu korzystam do sprawdzania pogody, i czasem do
    nawigacji online.. i już;-)

    Moja ulubiona przeglądarka to Opera.. A znasz jakieś ciekawe serwisy z
    darmowymi filmami? Nie musi być opcji pobierania, net mam również w
    telewizorach. A więc spokojnie mogę oglądać filmy w streamingu. Chodzi
    mi bardziej o serwisy z pełnometrażowymi filmami , a nie coś z klipami
    wideo na modłę Youtube. Coś na podobieństwo eskago.pl czy fimox.org.

  • 59. Data: 2016-10-24 22:15:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-24 o 18:30, Trybun pisze:

> [...]
    > mi bardziej o serwisy z pełnometrażowymi filmami , a nie coś z klipami
    > wideo na modłę Youtube. Coś na podobieństwo eskago.pl czy fimox.org.

    Normalne pełnometrażowe na ogół filmy.
    Tu sobie poszukaj filmu czy wybierz jakiś.
    https://www.youtube.com/results?search_query=film+le
    ktor+pl+caly+

    --
    animka

  • 60. Data: 2016-10-24 23:08:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > mi bardziej o serwisy z pełnometrażowymi filmami , a nie coś z klipami
    > wideo na modłę Youtube. Coś na podobieństwo eskago.pl czy fimox.org.

    Thepiratebay.org