  • Data: 2011-01-16 12:53:53
    Temat: Re: Zapytanie Nikon / PEN s abe o wietlenie
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, że aby wykonwyać ostre zdjęcia bez lampy należy obniżyć czasy czyli
    > mieć b. jasny obiektyw i nie ruszać rękami :-). Zastanawiam się czy
    > (teoretyzując) zakup D90 z Nikkorem 18-105/3,5-5,6 czy D7000 itp w podobnej
    > cenie ok 3000-4000 zł zrobiłoby dużą różnicę. Chodzi mi o body w porównaniu
    > do PENa i czułości/ jakość matrycy czy jeszcze coś innego. "

    Moim zdaniem D90/D7000 daje ci jedno oczko jeśli chodzi o czułość
    względem Olympusa.
    Obiektyw 18-105mm Nikona to bardzo udany model w swojej klasie,
    ale do tego celu nie bardzo się nadaje, jest ciemny, a stabilizacja
    nie zamrozi ruchu.
    D700 moim zdaniem ma kolejne oczko przewagi nad D90.
    Przypuszczam, że D700 przy 6400ASA da zbliżony obrazen do Olympusa
    przy 1600,
    Można też użyć obiektywów o stałej ogniskowej.
    Tylko, że gdy używałem ich z aparatem D5000(ten sam AF co w D90)
    to dość kiepsko się AF sprawdzał w pomieszczniach.