  • 1. Data: 2011-09-04 21:38:26
    Temat: Zaproszenie - Iwiczna - Msza za Zmarlych Kolegow.
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc,
    jako organizator w imieniu Organizatorow chcialbym Was tradycyjnie
    serdecznie zaprosic na kolejna Msze do Iwicznej:

    Parafia pw. Zesłania Ducha Świętego w Starej Iwicznej oraz motocykliści
    z Warszawy i okolic zapraszają serdecznie wszystkich motocyklistów na
    tradycyjną Mszę Świętą w intencji Koleżanek i Kolegów motocyklistów,
    którzy odeszli od nas na zawsze.

    Uroczystość odbędzie się w sobotę 1 października 2011 r. o godz. 12.00
    przy kościele parafii pw. Zesłania Ducha Św. w Starej Iwicznej. W miarę
    możliwości prosimy o przybycie na uroczystość na motocyklach.

    Równocześnie prosimy o zgłaszanie nazwisk zmarłych Koleżanek i Kolegów
    pod nr telefonu (603) 930-074 (Tomek) lub na e-mail: z...@y...com
    (temat - Msza sw.).

    Po Mszy Św. przewidziany jest czas na spotkania oraz pokaz udzielenia
    pierwszej pomocy w miejscu wypadku. Możliwe będzie uzyskanie informacji
    o na temat kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.
    Prosimy o poinformowanie i zaproszenie w imieniu organizatorów rodzin
    zmarłych.

    Po dodatkowe informacje o kontakt pod ww. nr telefonu oraz e-mail.
    Organizatorzy.

    Gdyby ktos chcial pomoc, rowniez prosze o PW.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2011-09-05 17:57:00
    Temat: Re: Zaproszenie - Iwiczna - Msza za Zmarlych Kolegow.
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Ja bym się chętnie wybrał(oczywiście w zależności od pogody) i poznał
    osobiście kogoś z grupy bo do tej pory jakoś nie było okazji. Ktoś się
    wybiera?

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 3. Data: 2011-09-05 20:59:36
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc,

    W dniu 2011-09-05 19:57, Songoku pisze:
    > Ja bym się chętnie wybrał(oczywiście w zależności od pogody) i poznał
    > osobiście kogoś z grupy bo do tej pory jakoś nie było okazji. Ktoś się
    > wybiera?

    Kilka osob pewnie bedzie zamotanych w organizacje, ale tez zwykle
    pojawia sie pare osob tak po prostu, jako uczestnicy.

    Generalnie, jesli chcesz spotkac ludzi z prm, to raczej umow sie
    konkretnie, bo mozesz miec problem z rozpoznaniem w sporej grupie
    uczestnikow.
    Ew. zapraszam do pomocy w organizacji :)

  • 4. Data: 2011-09-05 22:14:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-05, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:
    > Ja bym się chętnie wybrał(oczywiście w zależności od pogody) i poznał
    > osobiście kogoś z grupy bo do tej pory jakoś nie było okazji. Ktoś się
    > wybiera?

    Wpadnij w srode o 20 do Starej Pragi :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-09-05 22:16:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-05, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Wpadnij w srode o 20 do Starej Pragi :-)

    To sie przy okazji obejrzy to nowe KHI ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-09-06 06:20:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 00:14, AZ pisze:

    > Wpadnij w srode o 20 do Starej Pragi :-)

    jesteś pewien że będzie ktoś poza komarami?:-)
    (w tym tyg ja odpadam)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-09-06 07:05:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-06, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > jesteś pewien że będzie ktoś poza komarami?:-)
    > (w tym tyg ja odpadam)

    Nie wiem, nie bylo mnie 3 tygodnie ;-) Ale podjade zobaczyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-09-06 07:36:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 09:05, AZ pisze:

    > Nie wiem, nie bylo mnie 3 tygodnie ;-) Ale podjade zobaczyc.

    dużo się w tym czasie nie działo,możesz posiedzieć sam.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-09-06 18:30:54
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Wpadnij w srode o 20 do Starej Pragi :-)

    Jutro pogoda ma być podła. Poza tym nie mieszkam w samej Wawie i jakoś w
    tygodniu nie koniecznie jest fun pchać się przez centrum na "azjatycką"
    stronę Wisły ;)

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 10. Data: 2011-09-07 18:03:49
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-09-06 20:30, Songoku pisze:
> [...]
    >
    > Jutro pogoda ma być podła. Poza tym nie mieszkam w samej Wawie i jakoś w
    > tygodniu nie koniecznie jest fun pchać się przez centrum na "azjatycką"

    Cholerka, a nawet się wybrałem i ruszyłem dupsko ale...
    Tylko za Błonie wyjechałem zaczęło lać, więc odpuściłem-nic przyjemnego
    po ciemoku w zimnym deszczu jeździć :(

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS