  • 11. Data: 2011-09-08 14:14:19
    Temat: Re: Zaproszenie - Iwiczna - Msza za Zmarlych Kolegow.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-07, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Cholerka, a nawet się wybrałem i ruszyłem dupsko ale...
    > Tylko za Błonie wyjechałem zaczęło lać, więc odpuściłem-nic przyjemnego
    > po ciemoku w zimnym deszczu jeździć :(

    A w Wawie po 20 bylo ladniusio, siedzielismy do 1:30 na dworze :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-09-08 15:43:27
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 5 Wrz, 19:57, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:
    > Ja bym się chętnie wybrał(oczywiście w zależności od pogody) i poznał
    > osobiście kogoś z grupy bo do tej pory jakoś nie było okazji. Ktoś się
    > wybiera?
    na felkowski sie wybierz bedzie wczesniej :)

    pzdr
    Mika
    z mietłą

  • 13. Data: 2011-09-08 17:31:59
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > A w Wawie po 20 bylo ladniusio, siedzielismy do 1:30 na dworze :-)

    ano widzisz...a mnie między Błoniem a Ożarowem deszcz ok. 19.30 zawrócił.
    Szkoda...następno razo :)

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 14. Data: 2011-09-08 18:17:45
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > na felkowski sie wybierz bedzie wczesniej :)

    się zobaczy O_o

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS