  • 21. Data: 2011-04-30 22:53:02
    Temat: Re: Zapraszam na oglad kilku cz-b fotek.
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > ... gdyby autor mial taka wole, to
    > mialbys bardzo, bardzo cieplo :(

    Na pewno wynajalby ciebie. I ty jak kazdy dobry prawnik za 70%
    wygranej zalozybys mi sprawe.

    > Czyzby nie stac cie na pokazanie wlasnych prac?

    Wstydze sie, a obgadywanie innych podbudowuje moje ego. To taka
    psychoterapia, dzieki temu czuje sie silniejszy.

    Nie marudz mi wiecej. Obiecuje, ze jak bede robic nastepna wystawe to
    zaprosze cie na wernisaz. Wpiszesz mi sie do ksiegi pamiatkowej, zebym
    mogl przeczytac co myslisz o moich zdjeciach.

  • 22. Data: 2011-05-01 08:40:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-01 00:42:31 +0200, mg <a...@p...onet.pl> said:

    > Twoje fotki obgaduje?
    A co to za różnica?
    Jak będą gwałcić Twoją córkę, też mam powiedzieć, że nie moja?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-05-01 10:00:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 1 May 2011 00:00:49 +0200, JA wrote:
    > [...]
    >
    > A tak po prostu się tłumaczysz bez sensu.

    Ktorys portal od prezentacji zdjec mial w ramach komentarzy ,,propozycja
    kadrowania''. Bylo to dosc ciekawe, jak kadr widza inni.
    Ale oczywiscie wolno Ci uwazac, ze to jest bez sensu.

    > Nie można naprawić NIE SWOJEGO

    Krzesła tez? Ja w knajpie czasem naprawiam ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 24. Data: 2011-05-01 10:12:38
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-01 00:53, mg pisze:
    > Nie marudz mi wiecej. Obiecuje, ze jak bede robic nastepna wystawe to
    > zaprosze cie na wernisaz.

    Fajne to jest. Też się piszę na taką akcję. Na tym forum jest was dwóch
    nawiedzonych. TY i niejaki Augustyński Marek, zapatrzony w swojego Guru.
    Jak będę robiła tort, to zaproszę was obu do pomocy przy biciu piany.
    Robicie to znakomicie. O waszych zdjęcia nie wypowiem się, bo nie ma o
    czym. Z życzeniami dalszych sukcesów, pozdrawiam.

  • 25. Data: 2011-05-01 10:51:44
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > Robicie to znakomicie. O waszych zdjęcia nie wypowiem się, bo nie ma o
    > czym. Z życzeniami dalszych sukcesów, pozdrawiam.

    A kto jest moim Guru?

    marek

  • 26. Data: 2011-05-01 11:08:27
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-01 12:00:44 +0200, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > Ktorys portal od prezentacji zdjec mial w ramach komentarzy ,,propozycja
    > kadrowania''. Bylo to dosc ciekawe, jak kadr widza inni.
    Nie widzisz różnicy między propozycją, a wcieleniem jej w życie?
    > Ale oczywiscie wolno Ci uwazac, ze to jest bez sensu.
    Bez sensu jest przerabianie cudzego zdjęcia bez wiedzy i zgody autora.

  • 27. Data: 2011-05-01 11:31:42
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Jak bede robila tort, to zaprosze was obu do pomocy przy biciu piany.
    > Robicie to znakomicie.

    Z przyjemnoscia pomoge.

    > Z zyczeniami dalszych sukcesow, pozdrawiam.

    Urocze, w koncu trafil sie ktos zyczliwy... to takie wzruszajace...
    Serdecznie dziekuje i rowniez pozdrawiam :)

  • 28. Data: 2011-05-01 11:33:28
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > A kto jest moim Guru?

    No przeciez pisales, ze Bresson...

  • 29. Data: 2011-05-01 11:37:17
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Jak będą gwałcić Twoją córkę, też mam powiedzieć, że nie moja?

    Jak czesto zdarzają sie Panu mysli o gwalceniu corek innych ludzi?
    Czy rowniez ma Pan mysli o gwaleceniu wlasnej corki?
    Czy w ogole, posiada Pan corke?

  • 30. Data: 2011-05-01 12:11:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-01 13:37:17 +0200, mg <a...@p...onet.pl> said:

    > Jak czesto zdarzają sie Panu mysli o gwalceniu corek innych ludzi?
    > Czy rowniez ma Pan mysli o gwaleceniu wlasnej corki?
    > Czy w ogole, posiada Pan corke?

    W odróżnieniu od Ciebie, potrafię odróżnić co jest dobre, a co złe i
    wiem, że pożyczanie sobie dzieł innych i ich dowolne przetwarzanie,
    jest naganne.
    W odróżnieniu od Ciebie, w sytuacji gdy mi ktoś na mój błąd zwróci
    uwagę nie próbuję odwracać kota ogonem, tylko się przyznają do błędu i
    przepraszam.

    PRZEPRASZAM

    a nie brnę dalej w jałowe spory i osobiste wycieczki.

    W przeciwieństwie co Ciebie, nie robię piaskownicowej psychoanalizy
    swoich rozmówców.

    EOT