eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaZapraszam do swojego portfolio :)Re: Zapraszam do swojego portfolio :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!postnews.google.com!t24g20
    00yqj.googlegroups.com!not-for-mail
    From: marek augustynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zapraszam do swojego portfolio :)
    Date: Tue, 7 Feb 2012 03:12:51 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <e...@t...googlegroups.com>
    References: <5128804.505.1328193149086.JavaMail.geo-discussion-forums@vbes1>
    <19ohijnst55y2$.mnk1ee0nbbfo.dlg@40tude.net>
    <jglpk7$u2r$1@news.icpnet.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <jgohqq$kv0$2@inews.gazeta.pl> <jgoi3k$kv0$4@inews.gazeta.pl>
    <jgos5s$nek$1@inews.gazeta.pl>
    <4f2ffc42$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>
    <4f30eb0b$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.68.23.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1328613171 1914 127.0.0.1 (7 Feb 2012 11:12:51 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Feb 2012 11:12:51 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t24g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=89.68.23.227;
    posting-account=B10LgwoAAACQ-O2N6PCNFoffSyygPMnP
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ARLUEHNKC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0;
    BTRS26718; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR
    3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C; Tablet PC 2.0),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:888108
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Facet robi swoją robotę i już. Dobrze powiedział (tyle mógł zrobić
    > > będąc tutaj), reszta w dupie. Co będzie pieprzyć, że "dba o klienta"
    > > jeśli ten klient ma go dokładnie w tym samym miejscu?
    >
    > Zapomniałem, że to jest norma. I trochę mi żal. Także siebie, frajera,
    > który stara się wszystko robić dobrze. A tu przecież w większości i tak
    > mają to w dupie.

    Nie zrozumiałeś mnie. Trzeba robić dobrze swoją robotę. Sam wyczuwasz,
    lub z pomocą klienta, na ile to "dobrze" jest dobre. Klientowi też
    zależy, żeby robota była dobrze wykonana. A siebie nawzajem macie w
    głębokim poważaniu. I to właśnie napisał Piotr otwarcie. Czysta
    sytuacja, całkiem zdrowa powiedziałbym.
    Racja, "Takie słowa" w "środowisku" wywołują popłoch ale przez
    hipokryzję, a nie żadne szlachetne pobudki. I to jest chore.


    > > Gdyby zaryzykował "pogłębienie
    > > tematu" miałby o wiele ciężej, również na tej grupie.
    >
    > No niestety. Pogłębianie tematu kończy się najczęściej ''nie znasz się i
    > masz wszy''. Tendencja jest taka, żeby nie było autorytetów. Tylko
    > zastanawiam się, czy przeciętny człowiek da radę tak egzystować.
    > (Nieprzeciętny poradzi sobie bez problemu).

    Tzw. przeciętni dopasowują się do przeciętnej.

    marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: