  • 171. Data: 2018-02-20 23:00:54
    Temat: Re: Zapier
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    wiadomości news:XnsA88FD285C2B9Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > jak to jest mozliwe ze łączysz liczbe wypadków ze sposobem
    > jazdy a nie z infrastrukturą?
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    W moim rejonie nie ma takich urzadzeń, że jak ktoś zbliży się do przejścia
    to automat daje kopa w dudę i wyrzuca go na srodek przejścia.

  • 172. Data: 2018-02-21 03:51:11
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Problem maja trafiajacy i trafieni a nie my. Od poczatku tego tematu Hondurasie
    potraconych zostalo na bank sporo osob. Masz z tym jakis problem? Albo jak jestes z
    Szopienic to masz problem ze w Kolobrzegu ktos zostal trafiony? Hasla typu " my
    wszyscy", " wspolne dobro" itd zawsze byly chuja warte i nic nie znaczyly.

  • 173. Data: 2018-02-21 06:32:39
    Temat: Re: Zapie, koszty wypadków ponoszą wszyscy.
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > problem? Albo jak jestes z Szopienic to masz problem ze w Kolobrzegu ktos
    > zostal trafiony? Hasla typu " my wszyscy", " wspolne dobro" itd zawsze

    Zenek nie kompromituj się.

    Koszty wypadków ponoszą wszyscy. Wszyscy musimy płacic OC.
    Gdyby nie było wypadków, to nie trzeba by było płacić ubezpieczenia OC.

    Leczenie ofiar wypadków też kosztuje i w bardzo dużym stopniu placimy
    za to my wszyscy w ramach NFZ.

  • 174. Data: 2018-02-21 08:49:33
    Od: p...@g...com

    http://www.akcjamiasto.org/wp-content/uploads/2017/0
    4/PiesiwNiemczecz.pdf

  • 175. Data: 2018-02-21 08:54:27
    Od: p...@g...com

    http://zachodniopomorska.policja.gov.pl/sz/aktualnos
    ci/aktualnosci/16970,Z-niemieckimi-policjantami-rozw
    iewamy-watpliwosci-dotyczace-roznic-w-przepisach-.ht
    ml

    na dole jest pdf moze sie komus przyda

  • 176. Data: 2018-02-21 11:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > I prawidłowo. Nikt ci nie zabrania dbanie o własne bezpieczeństwo.
    > Problem w tym, jak chcesz dbać o bezpieczeńśtwo pieszych
    > wprowadzając azjatyckie zwyczaje.

    Na poczatek infrastruktura plus edukacja. Równeiz pieszych!
    A moze przede wszystkim...?

    > No dobra - a mysłisz, że jak ktoś jest debilem i nie dba o siebie,
    > to jak dodasz to żeby i kierowca nie musiał o niego dbać to będzie
    > bezpieczniej? Co cie skłania ku tak absurdalnemu rozwiązaniu?

    Ja nie twierdze, ze kierowca ma nie dbac.
    Ja tylko tweirdze, ze uczenie pieszych ze maja wszedzie pierwszenstwo
    przynosi efekt odwrotny.

    > Sorry, ale pieprzysz. Jeżdzę na 4oo i 2oo i jakoś hamowanie nie
    > sprawia mi wybitnych trudności. Choć awaryjne na 2oo rzeczywiście
    > bywa trudne.

    Oczywiscie ze w tym fragmencie pieprzyłem.
    Przeciez pisałem ze dostosowuje sie poziomem...

    > Normalnie - byłem, widziałem, wyciągnąłem wnioski. Przecież
    > rozmawiamy o przejściach, czyli nie o autostradach a miastach. Czego
    > się spodziewasz? Teleportów?

    Serio uwazasz, ze przejscie przejsciu równe i nic tu nie ma do
    poprawy...?
    OMG...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 177. Data: 2018-02-21 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Polwyk f...@d...pl ...

    > W moim rejonie nie ma takich urzadzeń, że jak ktoś zbliży się do
    > przejścia to automat daje kopa w dudę i wyrzuca go na srodek
    > przejścia.

    To moze chociaz w czytniku znajdziesz urzadzenie wycinajace sygnaturki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 178. Data: 2018-02-21 12:24:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2018 o 11:00, Budzik pisze:

    > Na poczatek infrastruktura plus edukacja. Równeiz pieszych!
    > A moze przede wszystkim...?

    Jasne - na początek wszyscy inni, ty na końcu.

    BTW - sprawdź sobie jak to wygląda - w każdej szkole tego uczą
    (lewo-prawo-lewo) a i infrastruktura systematycznie się poprawia.
    Zostaje tylko wyleczyć kierowców z "mania tak jakby pierwszeństwa" i
    wyprzedzania na pasach. Za to drugie sięjuż wzięli, za pierwsze też
    tylko kewstia czasu, bo to ostatnie co zostało do zrobienia.

    > Ja nie twierdze, ze kierowca ma nie dbac.
    > Ja tylko tweirdze, ze uczenie pieszych ze maja wszedzie pierwszenstwo
    > przynosi efekt odwrotny.

    Jeszcze raz - znajdź kogoś kto ma dziecko i zapytaj czego go w szkole
    uczą. To co ty chcesz zrobić to przenieść prawo silniejszego do
    prawodawstwa - i to jeszcze pod fałszywą troską o słabszego.

    > Oczywiscie ze w tym fragmencie pieprzyłem.
    > Przeciez pisałem ze dostosowuje sie poziomem...

    No to wyjaśnij co sprawia takie trudności w manewrze hamowania, skoro
    się na ta trudność powołujesz?

    > Serio uwazasz, ze przejscie przejsciu równe i nic tu nie ma do
    > poprawy...?
    > OMG...

    Jest sporo do poprawy... i na przykład przejścia w Warszawie oddstają od
    reszty którą na swiecie widziałem... bardzo na plus.

    Shrek

  • 179. Data: 2018-02-21 15:05:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-20 o 22:13, Shrek pisze:

    > nasza pozycja w rankingu ofiar
    > śmiertelnych na 1000 mieszkańców świadczy o tym, że problem mamy.

    Ja dodatkowo przypuszczam, że zdecydowana większość tych pieszych ma
    również prawo jazdy. I wypadki biorą się stąd, że tak samo chodzą jak i
    jeżdżą. Siedząc za kółkiem nie zwracają uwagi na przejścia dla pieszych,
    a idąc nie zwracają uwagi na możliwe konsekwencje wejścia bezpośrednio
    przed nadjeżdżający pojazd.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 180. Data: 2018-02-21 17:05:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2018 o 14:00, Budzik pisze:

    >Ja osobiście na ogół nie mam. Natomiast nasza pozycja w rankingu
    >ofiar śmiertelnych na 1000 mieszkańców świadczy o tym, że problem
    >mamy.

    Albo i nie, bo najpierw trzeba okreslic co wazniejsze - np miec zero
    ofiar smiertelnych, czy ograniczyc predkosc na autostradach do 80, a w
    miastach do 30 :)

    Szwedzi odsuneli swoje Vision Zero na odlegla przyszlosc, bodajze 2050
    ..

    Chociaz ... ropa sie skonczy, Tesla bedzie za droga, to trzeba sie
    bedzie pogodzic z 80 .. i z pociagami :)

    J.