  • 11. Data: 2011-06-21 09:48:01
    Temat: Re: Zanizona wycena szkody przy AC
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Przesłałem do TU wycenę z Toyoty - zero odpowiedzi.
    >
    > Jacek
    Grają na zwłokę.

  • 12. Data: 2011-06-21 10:07:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > W pierwszej chwili myślałem, że mnie czymś zaskoczysz, że jesteś np.
    > właścicielem lakierni i może się czego nauczę, niestety tylko
    > teoretyzujesz.
    Niestety nie. Miałem kilka razy lakierowane samochody, zawsze starałem
    się załatwić to tanio i zawsze efekt był ten sam :->

    Za to widzę, że Ty głównie pytałeś o ceny :->

    Maciek

  • 13. Data: 2011-06-21 10:08:35
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <> napisał w wiadomości ...

    > W pierwszej chwili myślałem, że mnie czymś zaskoczysz, że jesteś np.
    > właścicielem lakierni i może się czego nauczę, niestety tylko
    > teoretyzujesz.

    Ty tym bardziej :)
    na dodatek jesteś druciarzem i nie potrafisz zrozumieć że nie każdy musi
    godzić się na bylejakość

  • 14. Data: 2011-06-21 10:35:05
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tadeusz"

    > Ty tym bardziej :)
    > na dodatek jesteś druciarzem i nie potrafisz zrozumieć że nie każdy
    > musi godzić się na bylejakość

    Wierz w co chcesz, przygotowałem samodzielnie kilka aut do malowania
    (malował znajomy lakiernik, bo ja nie mam ręki do pistoletu) i wydaje mi
    się, że jakie takie pojęcie mam.
    Bylejakość w jakim znaczeniu? Widzę, że mit ASO nadal pokutuje w
    społeczeństwie. W/g Ciebie jak odbywa się naprawa takiego uszkodzenia w
    ASO - pewnie pomalowane drzwi przysyłają z Japonii i skręca to robot co,
    dlatego takie ceny?

    ps. kolega dysponuje jakąś konkretną wiedzą, czy tylko kiedyś oddał auto
    do "grzebka" który klepał i malował w garażu?

  • 15. Data: 2011-06-21 10:57:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > W takich po 300 można się spodziewać tego co napisałem.

    Ja znam lakierników którzy za 300 zł zrobią dobrze. MZ cena wcale nie jest
    zaniżona.

  • 16. Data: 2011-06-21 10:59:39
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty tym bardziej :)
    > na dodatek jesteś druciarzem i nie potrafisz zrozumieć że nie każdy musi
    > godzić się na bylejakość

    Ja tam wolałbym dać auto do zaufanego i sprawdzonego lakiernika niż do ASO
    które nie wiadomo u kogo zrobi i jak zrobi a napewno drogo.

  • 17. Data: 2011-06-21 11:01:54
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "jh" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > do wymiany, reszta do naprawy, a błotnik w fatalnym stanie jest. Znajomy
    > blacharz stwierdził, że drzwi do wymiany, błotnik w części też, malowanie
    > drzwi, błotnika, sąsiednich drzwi. Z grubsza to niby okolice 4-45 tys. zł,
    > zależnie od serwisu. Pojechałem do Toyoty. Stwierdzili praktycznie to
    > samo, drzwi kategorycznie do wymiany, błotnik częściowo też, malowanie
    > wymienionych i sąsiadujących elementów. Wyliczyli "na oko" ok. 6 tys. zł
    > netto. Czyli 6 vs proponowane 2.5 tys zł. Jak w takiej sytuacji dochodzić

    Po co bawisz się w wyceny po różnych warszatach i przesyłasz je do TU? Jak
    masz możliwośc naprawy begotówkowej to wybrałbym ten wariant.

  • 18. Data: 2011-06-21 12:15:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Agent wrote:

    > Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam wolałbym dać auto do zaufanego i sprawdzonego lakiernika niż do
    > ASO które nie wiadomo u kogo zrobi i jak zrobi a napewno drogo.

    Robisz bezgotówkowo, w ASO które samo ma lakiernię (owszem są takie i ze
    znalezieniem jakiehgoś w okolicy w przypadku Toyoty nie powinno być problemów).

    pzdr
    \SK

  • 19. Data: 2011-06-21 14:58:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Toyota Auris. AC na oryginalne części. Szkoda w sumie nie aż tak wielka,

    > Wyliczyli "na oko" ok. 6 tys. zł netto. Czyli 6 vs proponowane 2.5 tys zł.
    > Jak w takiej sytuacji dochodzić się z ubezpieczycielem?

    zależy jaki masz wariant polisy,
    ja miałem podobną sytuację, stłuczka z przodu, do warsztatu przyjechał
    rzeczoznawca wycenił na kosztorys 2,3kzł,
    wyśmiałem się z tego, zrobiłem bezgotówkowo na oryginalnych częściach
    (miałem pełen wariant ubezpieczenia) - szkoda wyszła... nie pamiętam już
    dokładnie ale coś koło 8kzł,

    brat

    Ps. Teraz mam podobnie, wróciłem z delegacji zmęczony i przy parkowaniu
    przerysowałem drzwi, zgłoszę szkodę i pewnie będę robił bezgotówkowo w
    serwisie bo nawet mi się nie chce patrzeć na te śmieszne wyceny
    kosztorysowe.

  • 20. Data: 2011-06-21 16:39:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-06-21 10:57, Agent pisze:
    > Ja znam lakierników którzy za 300 zł zrobią dobrze. MZ cena wcale nie jest
    > zaniżona.
    To może dojdziemy wreszcie do tego, od czego powinniśmy zacząć, czyli od
    miejsca pracy lakiernika. W Warszawie i okolicach za 300 zł trafiałem
    jedynie na bylejakość. Znajomy jechał ze swoim gratem gdzieś na wschód i
    tam mu za te pieniądze ponoć zrobili dobrze, cokolwiek by to miało
    znaczyć :->

    Maciek