  • 21. Data: 2011-06-22 13:48:50
    Temat: Re: Zanizona wycena szkody przy AC
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jh" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:itobqr$nlr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > do wymiany, reszta do naprawy, a błotnik w fatalnym stanie jest. Znajomy
    > blacharz stwierdził, że drzwi do wymiany, błotnik w części też, malowanie
    > drzwi, błotnika, sąsiednich drzwi. Z grubsza to niby okolice 4-45 tys. zł,
    > zależnie od serwisu. Pojechałem do Toyoty. Stwierdzili praktycznie to
    > samo, drzwi kategorycznie do wymiany, błotnik częściowo też, malowanie
    > wymienionych i sąsiadujących elementów. Wyliczyli "na oko" ok. 6 tys. zł
    > netto. Czyli 6 vs proponowane 2.5 tys zł. Jak w takiej sytuacji dochodzić

    Odwołanie, pewnie odmowa podwyższenia, prawnik, rzeczoznawca, sąd.

  • 22. Data: 2011-06-23 21:45:50
    Od: Tomasz <u...@c...com>

    On 21 Cze, 14:58, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:

    > zależy jaki masz wariant polisy,
    > ja miałem podobną sytuację, stłuczka z przodu, do warsztatu przyjechał
    > rzeczoznawca wycenił na kosztorys 2,3kzł,
    > wyśmiałem się z tego, zrobiłem bezgotówkowo na oryginalnych częściach
    > (miałem pełen wariant ubezpieczenia) - szkoda wyszła... nie pamiętam już
    > dokładnie ale coś koło 8kzł,
    >
    > brat
    >
    > Ps. Teraz mam podobnie, wróciłem z delegacji zmęczony i przy parkowaniu
    > przerysowałem drzwi, zgłoszę szkodę i pewnie będę robił bezgotówkowo w
    > serwisie bo nawet mi się nie chce patrzeć na te śmieszne wyceny
> [...]

    potwierdzam. w zeszłym roku PZU wyliczyło mi szkodę AC (przerysowany
    gwozdziem
    cały prawy bok) na 4,5k, zrobiłem bezgotówkowo i ASO skasowało PZU
    11,5k.

    Marcin

  • 23. Data: 2011-06-23 22:19:44
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > potwierdzam. w zeszłym roku PZU wyliczyło mi szkodę AC (przerysowany
    > gwozdziem
    > cały prawy bok) na 4,5k, zrobiłem bezgotówkowo i ASO skasowało PZU
    > 11,5k.

    11500zł za malowanie porysowanego auta? TO ile za element- 2tys????
    Malowali to skroplonym zlotem czy platyną?
    To ja się nie dziwie że potem TU szukają oszczędności gdzie sie da
    jak warsztaty naciągają na potęgę.

  • 24. Data: 2011-07-14 20:14:19
    Od: Tomasz <u...@c...com>

    On 23 Cze, 22:19, BearBag <c...@g...com> wrote:

    > 11500zł za malowanie porysowanego auta? TO ile za element- 2tys????
    > Malowali to skroplonym zlotem czy platyną?
    >  To ja się nie dziwie że potem TU szukają oszczędności gdzie sie da
    > jak warsztaty naciągają na potęgę.

    ASO musiało wymienić drzwi bo porysowane były też listwy

    Marcin

  • 25. Data: 2011-07-14 23:14:23
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz"

    > ASO musiało wymienić drzwi bo porysowane były też listwy

    Widać wstawili drzwi ze złota, bo używki bez rysy kosztują coś ze 300 zł

  • 26. Data: 2011-07-14 23:17:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "Tomasz"

    > Widać wstawili drzwi ze złota, bo używki bez rysy kosztują coś ze 300 zł

    A skąd Ci się wzięły używki?

  • 27. Data: 2011-07-15 00:01:16
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > A skąd Ci się wzięły używki?

    Nie wiem czy piszesz o tym, że użyłem słowa "używka" w znaczeniu
    używane, czy o drzwiach :)

  • 28. Data: 2011-07-15 00:04:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > "Artur Maśląg"

    > Nie wiem czy piszesz o tym, że użyłem słowa "używka" w znaczeniu
    > używane, czy o drzwiach :)

    Trudno, pozostaniesz w niewiedzy.

  • 29. Data: 2011-07-15 00:12:37
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>