    From: Rafał Grzelak <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zamontowałem DRL
    Date: Mon, 6 Feb 2012 17:07:10 +0000 (UTC)

    kurzu wrote:

    > Pozycyjne z dziennymi dopuszcza się w samochodach rejestrowanych
    > przed 01.01.2010r.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_ja
    zdy_dziennej

    0639

    "Przednie, boczne (jezeli wystepuja) i tylne swiatla pozycyjne, swiatla
    obrysowe (jezeli wystepuja) oraz oswietlenie tylnej tablicy
    rejestracyjnej nie wlaczaja sie, jezeli wlaczone sa swiatla do jazdy
    dziennej. (45)"

    "45) Dla pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia
    2009 r. W pojazdach zarejestrowanych do dnia 31 grudnia 2009 r.
    dopuszcza się następujące wymagania w zakresie połączeń elektrycznych:
    połaczenie elektryczne może być takie, aby nie można było ich włączyć,
    jeśli nie są jednocześnie włączone tylne światła pozycyjne."

    Przednie pozycyjne nie moga sie swiecic razem z dziennymi, niezaleznie
    od daty rejestracji auta.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl