  • 1. Data: 2009-11-04 00:52:43
    Temat: Zamienniki ACU do Lumixow Panasonika
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    Czy mozecie doradzic w sprawie kupna dodatkowego ACU do DMC-TZ7 ?
    Na allegro jest pelno tanich ACU o kosmicznych pojemnosciach, z pewnoscia
    sciema, oraz kilka aukcji z orginalami ale w kosmicznych cenach. Czy te
    podroby sa choc w 90% tak pojemne jak orginaly czyli 895mAh ? W sumie
    zamiast wydac 200zl na orginal to kusi mnie kupno chinola za 50zl.
    Uzywal ktos ?
    Jednak trzeba miec jakis zapasowy acu.
    tnx
    --

    -----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
    http://www.Meteoryty.pl marcin(at)meteoryty.pl

  • 2. Data: 2009-11-04 01:18:50
    Temat: Re: Zamienniki ACU do Lumixow Panasonika
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Uzywal ktos ?

    hahnel robi zdaje sie calkiem ciekawe zamienniki - a swoja droga wybierz
    takie, ktore niewiele sie roznia pojemnoscia od fabrycznych danego typu - bo
    fantazja chinoli osiagnie niedlugo pulap rowny pojemnosci akumulatorow do
    motorynek :>

    p, zul

  • 3. Data: 2009-11-04 06:43:29
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Meteoryty pisze:
    > Witam.
    > Czy mozecie doradzic w sprawie kupna dodatkowego ACU do DMC-TZ7 ?

    Cześć
    Nie odpowiem Ci konkretnie, bo nie mam takiego aparatu, ale może coś
    doradzę, jeśli chodzi o źródło.
    Dwa razy korzystałem ze sklepu www.batimex.pl
    Raz był to laptop, a raz bateria do kamery. Obydwa zamienniki pracują do
    dzisiaj, nie wykazują większego zużycia niż oryginały, sklep również
    godny polecenia.

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 4. Data: 2009-11-04 07:08:55
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy mozecie doradzic w sprawie kupna dodatkowego ACU do DMC-TZ7 ?

    Z tego co słyszałam, najnowszy firmware aparatu uniemożliwia używanie
    zamiennych acu.

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9090

    Kasia

  • 5. Data: 2009-11-04 09:06:59
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "jurski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Raz był to laptop, a raz bateria do kamery. Obydwa zamienniki pracują do
    > dzisiaj, nie wykazują większego zużycia niż oryginały, sklep również

    O tak! Batimex moge polecic i ja. Kilkakrotnie korzystalem z ich oferty i
    zawsze bylo bardzo OK jesli chodzi o jakosc produktow. Ponadto moge polecic
    tez aku Hahnela, o ktorym ktos juz tez wspomnial. Aktualnie uzywam 2 aku
    Hahnela do Oly E-30 i nie ustepuja one oryginalowi.

    Thomas

  • 6. Data: 2009-11-04 10:35:49
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Meteoryty wrote:
> [...]
    > cenach. Czy te podroby sa choc w 90% tak pojemne jak orginaly czyli
    > 895mAh ? W sumie zamiast wydac 200zl na orginal to kusi mnie kupno

    A w batimexie patrzyłeś?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-11-04 10:58:23
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Kasia wrote:
    > Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z tego co słyszałam, najnowszy firmware aparatu uniemożliwia używanie
    > zamiennych acu.
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9090

    Ale tylko niektórych.

    --