  • Data: 2009-11-15 10:12:58
    Temat: Re: Zamieniętrochęprocentów na stare komputery :-)
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdmujv$sd1$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Fakt. Pisząc powyższą wypowiedź miałem na myśli "długie albo średnie"
    > ale ta druga część jakoś nigdy nie wyszła spod klawiatury. ;)
    > Zresztą najbardziej chciałem ponarzekać na brak krótkich, gdzie przecież
    > tyle ciekawych stacji można wyłapać...

    Apropos i zupełnie juz offtopicznie w stosunku do wątku:

    Wyjeżdżając ze stolycy trasą wyjazdową numer 8, tuż przed Jankami mamy
    odbicie w prawo na Sokołów. Z głównej drogi nie widać, ale jak na tenże
    Sokołów tam skręcimy, to jakieś 50m od skrzyżowania mamy dość duży,
    ogrodzony teren, pokryty jakąś potworną liczbą najprzedziwniejszych anten
    krótkofalowych.
    Jeżdżę tamtędy od czasu do czasu i co prawda zza kierownicy ciężko mi się
    przyglądać uważnie, ale tak na oko, jest tam cała zawartość "poradnika
    antenowego dla krótkofalowców", w dodatku powtarzana po wielokroć.

    Całość wygląda podejrzanie wojskowo, ale jednoczesnie nie widać tam żadnych
    objawów obecności armii. Takie tajne, czy takie w dobie UHFu i mikrofal
    zapomniane?

    Ktoś wie, co tam się dokładnie mieści?

    J.