  • Data: 2009-11-13 16:01:10
    Temat: Re: Zamieniętrochęprocentów na stare komputery :-)
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jakie metale z nich odzyskujesz?
    >
    > e.

    Na pewno nie o to chodzi. Gosciu inwestuje, za lat kilkadziesiat za kazdy
    taki antyk bedzie mogl kupic najnowoczesbniejszy egzemplarz. Ja zbieralem
    stare radia, ktore po wyjezdzie do Hameryki mi normalnie rozkradziono. Za
    przedwojenna sabe czy inne niemieckie cacko z lampami np. typu RV 2000 spoko
    dostalbym dzis kilka ladnych stow a moze nawet i tysiac. Wiele z nich
    poniewiera sie jeszcze po strychach. Sa hobbysci, ktorzy sie tym zajmuja,
    delektuja i za egzemplarz w ladnym stanie zachowania sa sklonni zaplacic
    krocie.
    Ja to popieram i przewiduje, ze z komputerami bedzie zupelnie podobnie. I
    chwala mu za to, z tym, ze oprocz pomyslu trzeba miec jeszcze odpowiednia
    kubature do skladowania tego zlomu.
    Zycze powodzenia i pozdrawiam.
    Tornad