  • Data: 2009-11-14 16:03:09
    Temat: Re: Zamieniętrochęprocentów na stare komputery :-)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. pisze:

    > Długie??? A gdzieś Ty widział ostatnimi czasy radio, które na zakresie
    > "AM" fale długie odbiera? Na zgniłym zachodzie jako "AM" od zawsze
    > średnie funkcjonowały i w klasie odbiorników popularnych na ogół nic
    > innego nie ma.

    Chociażby mój wspomniany Panasonic w samochodzie. :) Warszawa I na 225
    kHz to przecież nie średnie. Poza tym mam jeszcze radiobudzik Grundig w
    którym istotnie AM to fale średnie, niemniej z instrukcji dość jasno
    wynika, że w sprzedaży jest dostępna również wersja z długimi (zamiast
    średnich, nie obok nich).